Avatar billede cyberwolf Nybegynder
08. juli 2002 - 02:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

overclocking af geforce4

hejsa!
Kan det betale sig at overclocke et Palit daytona gforce4 ti4200 og hvis så ville det være herligt med nogle links eller råd..
thx
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
08. juli 2002 - 02:15 #1
Jeg tror da godt du kan få lidt ud af at gøre det, men jeg ser ikke nogen grund til at gøre det, da det kort kan køre alle spil uden problemer.
Avatar billede flawless Nybegynder
08. juli 2002 - 02:21 #2
Ja, du kan få lidt ud af det, og det er ikke verdens sværeste opgave. Det du skal overveje, er at fordelene er meget små (du kan nok kun måle, og ikke mærke forskel), og at dit grafikkort VIL blive mere ustabilt uden bedre køling. Med mindre det er noget du gerne vil bruge meget lang tid på, mener jeg ikke det er besværet værd.
Avatar billede hijklm Juniormester
08. juli 2002 - 08:28 #3
http://www.tweakup.dk/guider/grafikkort/Palitdaytonati4200/1.htm kan du se at det godt kan betale sig at overclocke det kort hvis man vil have gode resultater ud af det.

Jeg har selv lige bestilt det kort, så jeg glæder mig til det kommer. :-)
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
08. juli 2002 - 15:04 #4
ok:-) men hvordan er der jeg får det fanebladet hvor jeg kan overclocke frem, jeg kan ikke lige huske hvordan man slår det til..