Avatar billede vdsl Nybegynder
07. juli 2002 - 15:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Shared grafikram ? (ydelse)

Hvad kan man sammenligne et bundkort som har shared grafikram Vs. et alm. grafikkort ?

Altså hvor lav er ydelsen ved et shared garfikort ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. juli 2002 - 16:05 #1
et shared grafikram tager en del af den ram du har på din Computer.

Den kan f.eks. være 16Mb på grafikkortet og skal den bruge 16Mb tager den 16Mb fra din normale ram.

Ydelsen er lavere end for et almindeligt grafikkort.
Avatar billede vdsl Nybegynder
07. juli 2002 - 16:27 #2
Okey, det var lige så meget hvad ydelsen modsvarede, altså f.eks. om det var som et TNT2 grafikkort, eller ?

Har set at nVIDIA 420D sætter på flere bunkdkort, hvor langsomt er det ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. juli 2002 - 17:05 #3
onboard grafik er ikke det bedste, ydelsen ligger langt under et AGP kort.
Jeg kender ikke nvidia 420D, men virker det som et AGP er det vel rimeligt godt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. november 2002 - 21:34 #4
takker for pointene..