Avatar billede vardepigen Praktikant
06. juli 2002 - 14:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mangler valgmuligheder....

hej....
problemet er at, på min søns icq mangler han valgmulighederne: Services og My ICQ..
desuden kan han kun vælge available/away/disconnect....

jeg har prøvet at "smide den ud" og geninstallere den, har også sendt "min" fil og indstalleret den...  alt med samme resultat....

har også prøvet database converter...

så er der nogen der har forslag til hvordan han får de manglende muligheder ind på icq´en
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juli 2002 - 14:28 #1
prøv at sætte den til advanced mode    ved at trykke main og så advanced mode
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juli 2002 - 14:30 #2
jeg har samme problem med min icq 2001b - Og der er slet ingen advanced mode heller.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
06. juli 2002 - 14:32 #3
Hvorfor ikke prøve en ny/ældre version?
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juli 2002 - 14:41 #4
mener da man får denne her frem i 2001b versionen også  http://www.icq.com/icqtour/advanced/icqmenu.html    måske mig der husker fejl
Avatar billede vardepigen Praktikant
06. juli 2002 - 14:45 #5
jeg kan fortælle at både min søn og mig har 2001b..

men mulighederne kom da jeg gik ind i main og trykkede på switch to advanced mode...
så tusind tak for hjælpen....
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juli 2002 - 14:46 #6
det var da så lidt og takker for point