Avatar billede woopes Nybegynder
04. juli 2002 - 21:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

All in Wonder Radeon 8500DV - Counter-Strike.....

Hey, jeg har lige købt et All in Wonder Radeon 8500DV kort. Jeg har en 1900 mhZ P4, 512 MB Ram..

Med All in Wonder Radeon 8500DV kortet, har jeg kun 70 fps i counterstrike, men med mit gamle geforce kort havde jeg 100 fps altid. Hvad kan der være galt? håber du kan hjæpe mig. (har hentede de nyeste driver)

//WooPes
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. juli 2002 - 06:53 #1
Hvilket GeForce kort havde du før?
Avatar billede jaqalou Nybegynder
05. juli 2002 - 10:46 #2
har du geinstalleret din CS ????
så kan det være din config.cfg der er i "stykker" åben den(med notepad)  find der hvor der står noget med max fps (eller frames per sekund) og sæt den til 100 eller der over. max fps i cs er 100

Jaqalou
Avatar billede woopes Nybegynder
05. juli 2002 - 11:45 #3
jeg havede et Leadtek Geforce 256..  Og min config er iorden :) commanden er fps_max "100" - det er ikke cs det er galt med :) - nogen opsætningenr under gfx kortet..
Avatar billede moebius Nybegynder
09. juli 2002 - 11:39 #4
Jeg mener at der er en indstilling i driveren, som gør at FPS ligger omkring skræm opdateringen. Så hvis du køre i 70Hz vil din FPS ligge der omkring.
Avatar billede moebius Nybegynder
09. juli 2002 - 11:40 #5
Og så vil det jo nok blive bedre med den nyeste driver...
Avatar billede clausbjuul Nybegynder
09. oktober 2002 - 13:47 #6
Nu har du skrevet indlægget under Win NT server, så hvis dette er OS'er du kører, så kan jeg fortælle dig at driveren til NT fra ATI ikke er særligt spillevenlige, der skal du op på W2K eller hjemme OSérne (95, 98, Me, XP)
Avatar billede bursch Nybegynder
20. januar 2003 - 08:27 #7
Woopers, det er næsten helt sikkert fordi der er slået "vsync" til.
For at fjerne det skal du:

1) højreklik på skrivebord og vælg skærmindstillinger
2) vælg "instillinger" og "advanceret"
3) tryk knappen "additional properties"
4) tryk tab'en "OpenGL settings"
5) vælge Deaktivere vsync som standard/default

\\Bursch
Avatar billede bursch Nybegynder
22. januar 2003 - 08:30 #8
Jeg takker, de point luner også =:}~~