Avatar billede sublimeflash Nybegynder
03. juli 2002 - 01:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manual m.m til Fijutsi-Siemens lifebook B-serien 2154.

Hej Alle !

En sommerhilsen til alle ! Jeg er taget på ferie og taget min nye Fijutsi-Siemens lifebook B-serien 2154 som jeg har erhvervet mig og havde tænkt mig at sætte mig ind i her i min sommer, MEN jeg er jo selvfølgelig glemt manualen m.m derhjemme.

Hvis der nogle der kan hjælpe mig ville det redde min sommer noget.....

Sommer hilsener
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
03. juli 2002 - 01:10 #1
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
03. juli 2002 - 01:18 #2
Takker imperialcardinal Det var cool ......Reddet min sommer ! Det var hurtigt må jeg sige RESPEKT.... Pointene er dine

Hilsener
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
03. juli 2002 - 01:19 #3
selv tak det var da så lidt