Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 17:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

IRC bot - hvor?

Hej - er der en der kan sige mig hvor jeg kan downloade en IRC bot!?

Jeg synes jeg har ledt alle mulige steder, men altså åbenbart ikke de steder hvor der er nogle.

Den skal såmen bare bruges til min lille Counter strike clan - og skal helst køre under windows2000.

Mvh.
Christian
Avatar billede layer Nybegynder
29. juni 2002 - 17:20 #1
Du skal selv køre server før du kan have en bot!!!! Dvs. du skal have din computer tændt og have den på nettet 24 timer i døgnet!!!

Hvis du tilfældighvis kender nogen som har en server kørende kan du jo spørge om du kan få en bot :)
Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 17:27 #2
Jeg har skam en server (bare ikke det store kendskab til IRC).

Men hvordan eller retter hvor får jeg så en bot?
En eller anden anden snakkede om en "babybot" men hvor??
Avatar billede layer Nybegynder
29. juni 2002 - 17:29 #3
Lav en anen bruger
Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 17:30 #4
lav en anden bruger?????
Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 17:31 #5
FUCK jeg kom til at trykke på acceptere svar.. hmm .. det var faktisk ik helt meningen! :-/

håber du kan uddybe dit svare lidt! :-)
Avatar billede initializing Nybegynder
29. juni 2002 - 17:31 #6
Hvad skal din bot kunne?
Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 17:34 #7
initializing >> Den skal såmen bare kunne holde liv i kanalen, når jeg ik lige selv er der.. Jeg kender ik så meget til bots og sådan, men sende en velkomst meddelse til nye brugere der "joiner". Give mig ops når jeg selv logger ind (hvis det kan lade sig gøre) - måske holde "orden" på kanalen - hvis folk spammer. osv. bare i det små.

mvh.
Christian
Avatar billede layer Nybegynder
29. juni 2002 - 17:35 #8
Jeg kan opræte et spørgelsmål med 60 point som du kan joine
Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 17:36 #9
layer >> takker - men det behøver du skam ik - jeg må bare lære at styre mine tastetryk ;-) der er vist ikke grund til at oprette "tomme" spørgsmål her på exp.

Jeg håber bare at jeg finder en der kan løse mit "problem" :-)
Avatar billede layer Nybegynder
29. juni 2002 - 17:38 #10
Prøv evt at spørge en der hedder Smiley på http://rush.adsl.dk

Se evt. under members!!!

PS. jEG HAR OGSÅ CLAN, HVAD HEDDER JERES???
Avatar billede initializing Nybegynder
29. juni 2002 - 17:46 #11
Jeg bruger selv Terayon IRC.

Det kan Auto OP, Auto Voice etc. Give velkomst beskeder til forskellige folk. Shitliste folk så de blvier banned abre de joiner og meget mere...

Det kan hentes på http://www.phuckitall.net/

Hvis du vil give alle folk der joiner en velkomst besked kan du abre sætte ChanServ til at give en besked.
Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 17:52 #12
tusinde tak for hjælpen, jeg vil se på den så snart jeg lige har tid... så må vi lige finde ud af noget med point ;-)
Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 20:27 #13
hvordan sætter jeg velkomst hilsen?
Avatar billede layer Nybegynder
29. juni 2002 - 22:00 #14
Topic !!
Avatar billede layer Nybegynder
29. juni 2002 - 22:00 #15
Kom evt ind på Quakenet@#agd.dk
Avatar billede tji Nybegynder
13. juli 2002 - 06:29 #16
Hvis du skal bruge en ordenlig bot er den rimelig svær at lave.. eller oxo skal den sikkert køre gennem dos og det er svært at bruge anyway..
Du kan finde mange bot-kanaler, som er onlina 24/7

Quakenet @ #nordicbots

Chee^