Avatar billede bredum Nybegynder
28. juni 2002 - 20:15 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Fjernstyring Af computer

Hvad er et godt program at bruge til at fjernstyre andre computere i XP. Jeg vil ikke bruge en funktion der er i XP, men jerg vil have et selvstændigt program. Jeg skal kunne styre andre computere ved hjælp af deres IP adresse.

Avatar billede smarties Nybegynder
28. juni 2002 - 20:19 #1
Du kan eventuelt bruge programmet winVNC. Det kan bruges til begge dele. Til at styre en anden, og til at lave maskinen om til server.
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juni 2002 - 20:21 #2
PCanywhere
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juni 2002 - 20:21 #3
Avatar billede -simon- Nybegynder
28. juni 2002 - 20:22 #4
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juni 2002 - 20:23 #5
PCanywhere - overtager totalt styringen af en anden PC....
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juni 2002 - 20:24 #6
Det var et svar :o)
Avatar billede simtex Nybegynder
28. juni 2002 - 20:29 #7
http://www.radmin.com/download.htm --- Kanon program til remote administration, også er det næsten gratis :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juni 2002 - 20:36 #8
Hvis det gerne må koste bør du kikke på DameWare fra www.dameware.dk et glimrende program til fjernbetjenint og fjern administration af computere.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede smarties Nybegynder
28. juni 2002 - 20:40 #9
Der er sgu ellers mange muligheder *SS*
Avatar billede wanix Praktikant
28. juni 2002 - 20:40 #10
Jeg har set min far bruge PC Anywhere. Og det ser nu meget nemt og brugervenligt ud!
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. juni 2002 - 20:44 #11
Remote Admin som simtex nævner koster godt nok lidt efter de 30 dages prøvetid, men det er så let at selv min søster på 9 kan finde ud af det :)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juni 2002 - 21:02 #12
pcanywhere er absolut det bedste forslag :o)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juni 2002 - 21:03 #13
bredum er desværre bare gået i seng...
Avatar billede bbrockie Nybegynder
28. juni 2002 - 21:12 #14
Jeg vil nok anbefale dig WinVNC, som smarties gav bud på. Jeg har brugt det i en del år efterhånden og mine venner syns også at have haft glæde af den, da den ikke fylder ret meget.

Du kan få mere informationer, samt få lov til at downloade programmet her:
http://www.uk.research.att.com/vnc/winvnc.html
Avatar billede bbrockie Nybegynder
28. juni 2002 - 21:13 #15
mjl: Fylder PCanywhere ikke en bondegård? ;)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juni 2002 - 21:25 #16
Narhj - men lidt på harddisken...