Avatar billede panic-killer Nybegynder
27. juni 2002 - 01:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

linux til ps2

jeg har lige kikket på http://dk.playstation.com/hardware/linux_hardware.jhtml hvor der står det er kommet den 22 maj men hvornår kan jeg købe det i danmark og er der nogle der kan finde danske sider der handler med det
Avatar billede troels_l Nybegynder
27. juni 2002 - 06:01 #1
Jeg har hørt at det kun udkommer i japan. Sorry :-(

Mvh
Troels
Avatar billede badassolle Nybegynder
27. juni 2002 - 09:20 #2
nej nej.....det kommer i Danmark i løbet af sommeren, men allerede nu er der et sted hvor det kan købes. I pakken er der følgende: Linux, 1 stk. netværkskort og 40 GB harddisk. Jeg skal nok lige se om jeg kan finde siden igen.
Mvh Michael
Avatar billede panic-killer Nybegynder
27. juni 2002 - 23:54 #3
kommer vist ikke vidre