Avatar billede osh Nybegynder
26. juni 2002 - 12:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskrive opgaver i Outlook 98

Hej

Når jeg anvender "Opgaver" i Outlook 98, og har skrevet f.eks. 8 linier i fritekstområdet vil jeg gerne udskrive denne opgave i notatformat. dette lykkedes også, men der bliver "kun" vist de to første linier efter overskriften.
Dette gælder også når der står flere opgaver.

Er her en venlig sjæl, der har fundet de vise sten ?
Avatar billede mile Juniormester
26. juni 2002 - 13:00 #1
Du skal nok have dig en ny printerdriver. Hvis du i indstillinger for printeren har mulighed for at skifte fra Vektorgrafik til rastergrafik, eller udskrive true type as bitmap, så prøv lige det...
Avatar billede osh Nybegynder
26. juni 2002 - 20:13 #2
Hej mile !
Det jeg søger er, at når man vælger vis udskrift under opgaver (med detaljeret visning), så skal alle 8 linier være med i fritekstfeltet - altså inden jeg overhovedet udskriver noget.
Avatar billede mile Juniormester
27. juni 2002 - 08:50 #3
Det du får vist på skærmen, er som regel også afhængig af den driver du har på pc´en....også selv om du ikke printer...
Avatar billede osh Nybegynder
27. juni 2002 - 12:51 #4
Jeg tror nærmere det er opsætning af de enkelte kolonner i opgaver der muligvis skal justeres, men jeg kan ikke finde et sted hvor dette er muligt
Avatar billede osh Nybegynder
04. juli 2002 - 10:23 #5
Jeg har spurgt andre steder, og afventer svar. Kommer tilbage når løsningen kendes.
Avatar billede osh Nybegynder
29. august 2002 - 07:43 #6
Jeg har ikke fundet svaret, så jeg lukker dette spørgsmål