Avatar billede 7th Praktikant
25. juni 2002 - 03:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Messenger - kan ikke sende filer

...men jeg kan skam godt modtage filer. Det mærkelige er, at jeg i Icq sagtens kan sende filer uden problemer.
Håber der er nogen som kan hjælpe.

P.S. har stofanet.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. juni 2002 - 03:12 #1
prøv og tag en windows update, var en messanger opdatering der inde sidste dag..

er du sikker på at ham du sender til kan modtage??
Avatar billede 7th Praktikant
25. juni 2002 - 03:27 #2
Det er ikke min messenger version det er galt med. Det er 101 % sikkert. Sådan har det bare været i de sidste par år jeg har kørt med messeger (opdaterer naturligvis min version hver gang der kommer en ny) med at jeg ikke har kunnet sende filer, men godt modtage. Det drejer sig ikke kun om en person, alle jeg prøver at sende til mislykkes.
Avatar billede fangel Nybegynder
25. juni 2002 - 09:39 #3
lytter, har samme problem...
Avatar billede tobby Nybegynder
25. juni 2002 - 14:36 #4
Sidder du bag en firewall?
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2002 - 00:31 #5
Aner det ikke. Det eneste jeg har slået til er proxy settings fra stofanet, og så har jeg Norton Antivirus. Men det er da mærkeligt, at Icq kan sende unden configuration af nogen art, men Messenger kan ikke ;)

dea_pg : det koster at sniglytte hehe ;)
Avatar billede 7th Praktikant
01. juli 2002 - 18:46 #6
Lukker, smider en løsning hvis jeg finder en...