Avatar billede greek Nybegynder
23. juni 2002 - 21:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tildeling af båndbredde.

Jeg sidder over hos en ven med min bærbare computere. Han er forbundet til internettet via et adsl modem. Vi er begge forbundet med et krydskabel fra ethernet til ethernet, netværkskort. Mit styresystem er windows xp home edition. Hans styresytem er xp pro. Nu er mit spørgsmål hvordan kan jeg gøre sådan at min bærbare for alt internet båndbredde?
Avatar billede greek Nybegynder
23. juni 2002 - 21:04 #1
Hans adsl modem er tilsluttet via usb port.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. juni 2002 - 23:23 #2
Så vidt jeg ved kan man ikke det du vil med standard windows styresystemer. det kan styres på switchs niveau hvis duher en god swich og jeg ved at der findes tredieparts software der kan dette, men det jeg kender koster en del, da det er til at styre båndbredde i store net

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede seriousnerd Nybegynder
23. juni 2002 - 23:25 #3
Du kan bare bruge internet connection sharing i windows XP under egenskaber for usb modemmet i Netværks Tilslutninger, så højreklikke..tillad andre brugere og tilslutte til nettet via denne forbinselse....nemt og enkelt..
Avatar billede greek Nybegynder
24. juni 2002 - 01:03 #4
Sagen er at jeg sagtens kan komme på internettet med min egen, men jeg vil tildele hele båndbredden til min computer.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 18:17 #5
Sæt modem på din Computer.... let.dk
Avatar billede greek Nybegynder
25. juni 2002 - 20:16 #6
Svar