Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 21:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Video out problemer...

Hej Eksperter!

Jeg har sat mit tv til mit geforce 2 titanium kort og et lyd stik direkte til lyd indgangen på pc´en....... Men jeg kan ikke regulere lyden på tv´et...så prøvede jeg at gøre det på pc´en men det hjalp heller ikke, hvordan kan jeg få det til at virke?

-Jonas
Avatar billede seriousnerd Nybegynder
22. juni 2002 - 21:39 #1
Skrue op og ned med fjernbetjeningen : )

Lyder wierd
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 21:41 #2
Når jeg skriver at jeg ikke kan gøre det på tv´et mener jeg via fjernbetjeningen.... Den "indikerer" at der er skruet op men lydstyrken forbliver den samme...
Avatar billede scb Praktikant
22. juni 2002 - 21:42 #3
Det lyder som om du ikke bruger lyd indgangen på dit TV, men at du kører lyden ind på TV'ets lyd udgang, så vil du nemlig få lyd uden om styrkereguleringen i TV'et.
-SCB
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 21:51 #4
scb tror ikke det er muligt da lyd stikket "går sammen med et scar stik"...!
Avatar billede scb Praktikant
22. juni 2002 - 21:56 #5
Hvis dit Scart stik har både ind og ud, så prøv at bytte, for det er ofte det der er fejlen.
-SCB
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 22:01 #6
Det har det ikke.... det har også fint virket før nu? Kan det have noget med filmen at gøre overhovedet ? (The mummy Returns)

-Jonas
Avatar billede scb Praktikant
22. juni 2002 - 22:07 #7
Ikke noget med filmen.
Hvis jeg har forstået problemet rigtigt så kan du ikke skrue op eller ned, lydstyrken er den samme hele tiden.
Hvis det er sådan, så er det evt. benene til lyd ind og ud i scart stikket der rører hinanden, prøv at tage stikket ud, og sætte det i igen.
Eller også er dit TV istykker.
-SCB
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 22:19 #8
Jeg har lige tjekket benene på scart stikket...de sidder som de skal...stikket er desuden næsten helt nyt....har lige set at der sker noget med lydstyrken når jeg prøver at regulere den men lyden kan for det første ikke spille særlig højt (så man kan høre det ordenligt) og for det andet lyder lyden som en gammel radio der ikke kan finde ordenligt signal?
Avatar billede scb Praktikant
22. juni 2002 - 22:24 #9
Ja så kunne det jo være at du skulle prøve med en anden film.
-SCB
Avatar billede styled.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:46 #10
Intet virker ;/