Avatar billede procsus Nybegynder
22. juni 2002 - 13:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

UHA! den rigtige brænder ??

Jeg har set på flere tests, at ASUS brændere klarer sig i den bedre ende!!?

ASUS, CRW-40X, 40X/12X/40 Retail Intern

Den kunne jeg godt have =)

Jeg tænkte så bare på... Retail?? - skidt / dårligt / lige meget ??

btw. et forslag til en anden go' brænder ?
Avatar billede cd_ Nybegynder
22. juni 2002 - 13:23 #1
retail betyder bare du får brændersoftware, manualer og kabler med, i modsætningen til bulk hvor du bare får brænderen. kender en der lige har købt en asus brænder, 24x den syntes han vist er meget god..
jeg ville dog overveje at købe den nye plextor 40x. Da den har burnproof tekonologien.
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. juni 2002 - 13:24 #2
ved retail får du noget software med som f.eks. brænder prog. og et par cd'er.
Hvis du har brænder prog i forvejen kan du lige så godt spare nogle penge og vælge en bulk version, hvor der ikke er noget ekstra med

Jeg har lige købt en plextor 40/12/40 ..... de har ryg for at være de bedste brændere.... men også en smule dyrere.....
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. juni 2002 - 13:25 #3
der følger ofte også manual med til bulk versioner
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. juni 2002 - 13:34 #4
var det svar nok elle hvad? *S*
Avatar billede sif4ever Nybegynder
22. juni 2002 - 13:35 #5
Hvis jeg skal anbefale en cd-brænder bliver det denne her brænder:

http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1274847899

Lite On brænder en pris billig og rigtig god efter min overbevisning, derfor sidder denne brænder i min PC. Jeg har aldrig haft problemer med brænderen.
Avatar billede procsus Nybegynder
22. juni 2002 - 18:20 #6
jeg takker !
Avatar billede procsus Nybegynder
22. juni 2002 - 18:22 #7
Øhhhh, cd_ ... jeg kan ikke give dig point, du står ikke på listen, kun de to andre... ;/