Avatar billede joze Nybegynder
20. juni 2002 - 21:05 Der er 11 kommentarer

Formmail

Nogen der kan hjælpe med en formmail, der ikke kræver e-mail program? Plz
Avatar billede askhoej Praktikant
20. juni 2002 - 21:07 #1
For at kunne sende mails kræver det at du har en mail komponent installeret på dit webhotel, er du klar over hvilken der er installeret på dit?
Avatar billede joze Nybegynder
20. juni 2002 - 21:09 #2
nope. Hvor kan man ellers hente den, hvis den da kan hentes?
Avatar billede gifle Nybegynder
20. juni 2002 - 21:10 #3
At lave eller finde en formmail til dig ( der findes mange på nettet der kan hentes gratis ) er ikke noget problem, men ellers rigtigt som askhoej siger, det kræver en mailkomponent.
Avatar billede joze Nybegynder
20. juni 2002 - 21:10 #4
k. Så er jeg ret lost :C
Avatar billede askhoej Praktikant
20. juni 2002 - 21:11 #5
du kan prøve at finde et gratis ASP webhotel på www.friserverplads.dk der undstøtter en mail komponent - du skal ikke gi op :-)
Avatar billede joze Nybegynder
20. juni 2002 - 21:14 #6
bruger friserverplads.dk, men de er lukket ned midlertidigt
Avatar billede askhoej Praktikant
20. juni 2002 - 21:21 #7
så prøv www.brinkster.com
Avatar billede joze Nybegynder
20. juni 2002 - 21:28 #8
er faktisk lige blevet oprettet :D
Avatar billede eagleeye Praktikant
20. juni 2002 - 21:45 #9
Ja men det krøver du har adgang til CGI-scripts.

Det findes flere Formmail som benytter CGI-script. Har du et web-hotel eller egene server?
De fleste web-hoteller understytte et formmail CGI-script.

Her er et eksempler på formmail:
http://www.scriptarchive.com/formmail.html
Avatar billede gifle Nybegynder
20. juni 2002 - 22:16 #10
Iøvrigt kan man også finde noget formmail på www.wservice.dk , men ellers har jeg da også noget liggende hvis du mangler. Tror iøvrigt også de har noget på www.solutions2all.dk
Avatar billede joze Nybegynder
20. juni 2002 - 22:52 #11
k. tjekker lige :D