Avatar billede timmer.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 14:18 Der er 13 kommentarer

Itvivl hvad angår køb af ny mobiltelefon.

Hej.
Jeg skal ud og have mig en ny mobiltelefon her engang, men jeg er meget itvivl om hvilken en jeg skal købe, så håber i kan hjælpe mig...
1. Den skal helst være en meget lille en.
2. Så skal den heller ikke have en antenne.
3. Og så skal den kunne holde til lidt/noget. (Har hørt at nokia's telefoner ikke holder til ret meget?)
Håber i kan og vil hjælpe mig.
På forhånd tak.
Avatar billede agony Nybegynder
20. juni 2002 - 14:21 #1
Sony Erricon er for lækker. Nocia er noget lavpris skrammel.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. juni 2002 - 14:23 #3
8310 mums, en alt for lækker telefon
MC
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. juni 2002 - 14:23 #4
Nokia 8850 :)

Ericsson suger, det helt sikkert. Har haft en t20 og det var da nok det værste skrammel. Nokia det er noget der virker. Især 8850´eren
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. juni 2002 - 14:24 #5
Drop nu alle de popmærker...

Har selv en telefon til salg...  Tjek
http://www.mobilauktion.dk/visvare.php?vare_id=2121

-Anders

PS: Det er ikke en reklame, men et link til den ultimative nørd-telefon
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
20. juni 2002 - 14:25 #6
Hvad med en SE T66.
Det er i hvert fald den letteste/mindste.

Der var engang en der smuglede den med ind i et fængsel ved at proppe den op i anus... så kan du selv regne ud hvor lille den er :o)
Avatar billede paaskeland Nybegynder
20. juni 2002 - 15:32 #7
Jeg har selv lige købt en mobiltelefon. En Ericsson T65 http://edbpriser.dk/telefon/telefon-top10.asp?ID=1814587903 Den er faktisk helt god, nem at finde rundt i osv., har ikke fortrudt det køb. Den kan klart anbefales.

/Paaskeland.dk
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 16:44 #8
Okay..
De fleste mener altså at en ericsson telefon klart er den fedeste og bedste? eller?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
20. juni 2002 - 18:15 #9
En T65 kan som sagt anbefales!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
20. juni 2002 - 18:17 #10
Hvis du vil have et lidt mere kvalificeret bud kan du prøve at spørge på www.mobildebat.dk
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 18:18 #11
Jamen er den ikke rimelig stor?
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 18:26 #12
Jeg kan nok godt få en siemens ME45 for 1700 kr... Er den fed ?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. juni 2002 - 23:45 #13
Nokia 5210 http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/5210/
Den er lille
Den har ingen antenne
Og den er designet til at kunne tage nogen tæsk

- Rod