Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver man et dvd rip i top kvalitet under 700 mb?

Jeg Vil gerne rippe nogen dvd film i den ´kvalitet som det er muligt at downloade film i fra edonkey helst så simpelt som muligt og den skal komme til at fylde lige under 700 mb så filmen kan være på en cd mit styresystem er xp.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 23:09 #1
Desværre mener jeg ikke at dette spørgsmål er hverken passende, eller lovligt.

Luk det derfor selv og tag points.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 23:10 #2
Sad lige og var ved at lave info for netop at lukke det *G*
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:11 #3
hvad mener du med det?
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 23:13 #4
Lav selv et svar som du accebter ellers lukker vi det og du mister dine point da dette ikke er lovligt.
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:15 #5
k
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 23:21 #6
Det er da fuldt lovligt at lave et rip af en DVD film. Det er vel ikke mere ulovligt at spørge om hjælp til end så meget andet herinde.

Du skal lede efter en løsning der benytter godian knot, men generelt er det meget tidskrævende at lave 1 CD rip's i god kvalitet.
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 23:26 #7
el barto han skriver han henter dem på e-donky.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 23:28 #8
el_barto>> jeg vil meget gerne se dig føre bevis for din påstand.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin
Avatar billede spunk13 Nybegynder
19. juni 2002 - 23:34 #9
Han siger da ikke at han har downloadet film fra e-donkey
"..den kvalitet som det er 'muligt' at downloade film i fra e-donkey.."

Altså han ved hvilken kvalitet det er muligt at downloade film i fra e-donkey. Hvem siger at han ved det af egen erfaring?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 23:35 #10
Kommentar fra nanoq
19/06-2002 23:30:34    Selvom det i princippet KAN være i reelle hensigter du vil lave "backup" af dine DVD skiver, har vi besluttet at vi IKKE vil se den type oplysninger udvekslet på Eksperten.

Grunden til dette er, at oplysningerne i 99% af tilfældende VIL blive benyttet til ulovlig kopiering. Vi forsøger at skabe et ry for Eksperten, der siger at vi tager afstand fra piratkopiering af enhver art. Derfor har vi taget valget, at vi ser meget sort/hvidt på denne type sager.

Derfor vil også jeg bede dig lukke dette spørgsmål.

NanoQ/coadmin
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 00:06 #11
jelzin101> Læs ophavsretsloven

Digital kopiering er tilladt i enkelte eksemplarer, så længe det er til brug inden for husstanden.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juni 2002 - 00:09 #12
el_barto, tjaahh... skal vi så også lige tage den med, der siger at det ikke må ske med hjælp fra personer UDEN for husstanden? :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
20. juni 2002 - 00:11 #13
el_barto>> det har jeg gjort.... et par gange ;) men som nanoq skriver så må han ikke få hjælp med mindre han kan nedlægge påstand, og sandsynligøre at samtlige deltagere herinde er en del af hans hustand ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 00:13 #14
nanoq> Skal vi nu diskutere det igen?

Hvad med en manual fra Nero? Eller den butik der solgte min brænder til mig? Osv.

Med medhjælp menes der uden tvivl fysisk tilstedeværelse i samme sfære.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juni 2002 - 00:21 #15
ingen grund til at diskutere det... :)

Jeg har pt. en masse mails hængende ude hos APG, IFPI og Koda om forskellige tvivlssituationer. Denne er faktisk én af dem. Jeg smider dig svaret, så snart jeg hører fra dem :)

Men selvom det SKULLE vise sig du har ret, ændrer det ikke ved at vi ikke vil have den type spørgsmål på Eksperten, jvf. mit indlæg læ 23:35:59.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 01:39 #16
Det har du ret i. Og slet ikke når han bagefter sviner jer alle på den måde!