Avatar billede bullefardk Nybegynder
18. juni 2002 - 21:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mIRC?

Okay. Jeg har en server kørende med en mIRC channel (#Bullefar På Quakenet, Bare kom på). Men hvis jeg skal lave nogen som Pernamente admins. Hvad skal jeg så skrive?

/mode +o p Brugernavn ??????

måske

Det jeg mener med pernament er at når brugeren logger af, og så logger på igen, så er han stadig admin, uden af den som hoster server sætter ham som admin igen?????
Avatar billede hjml Nybegynder
18. juni 2002 - 21:24 #1
Eehmm det nemmeste vil være og bruge nickserv..som de bruger inde på opasia...et meget genialt ting...så når de logger ind i dit channel for de automatisk admin eller hvad de nu skal ha...(status)...men ved selvfølgelig ikke om det virke hos quakenet....

/hjml
Avatar billede bullefardk Nybegynder
18. juni 2002 - 21:26 #2
Ja, det er såden så når bestemte personer logger ind, så får du automatisk admin.
Avatar billede cordack Nybegynder
18. juni 2002 - 22:25 #3
I kan bruge en af bottene L eller Q.. logger lige på og hjælper jeg...
Avatar billede cordack Nybegynder
18. juni 2002 - 22:49 #4
jeg = jer... :)