Avatar billede greek Nybegynder
17. juni 2002 - 16:19 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Polterabend

En af mine venner skal giftes snart og jeg tænkte på om der var nogle der kunne give nogle links til sider med billeder og videoer af Marylin Monroe, "Han skal jo klædes ud".
Avatar billede xrenegade Nybegynder
17. juni 2002 - 16:24 #2
Avatar billede resten Nybegynder
17. juni 2002 - 16:35 #3
En af de bedtse polterabend jeg til dags dato har været med til er her hos http://www.carl-mar.dk ja selv vores kommende konge har været her ude og lege.
Avatar billede greek Nybegynder
17. juni 2002 - 22:02 #4
Tusind tak for hjælpen alle sammen!
Avatar billede nicidem Nybegynder
17. juni 2002 - 22:03 #5
Selv tak, og held og lykke med det ;)
Avatar billede resten Nybegynder
18. juni 2002 - 08:06 #6
:-)
Avatar billede Claus22 Nybegynder
25. november 2012 - 12:32 #7
Hvis I skal bruge noget tøj til hans polterabend, så kan man finde en masse brudeslør i forskellige stofbutikker. Jeg kan se at tråden er lidt gammel, men det kan være der er andre som skal holde polterabend, som kan bruge det. Brudeslør har den fantastiske egenskab, at det er nemt at klippe til, og kræver ikke det store arbejde at få til at virke, og så er det heller ikke så dyrt.

Mvh Claus
http://polterabendevent.dk
Avatar billede KoebenhavnsVandski Nybegynder
08. januar 2013 - 13:28 #8
Hvis i er friske har vi før haft nogle ude på en vild polterabend, hvor gommen stod på vandski i borat outfit.
Det ville sikkert være drøn sjovt i det i finder frem os. Så kan der jo altid kommer lidt vind i skørterne ;)

www.kbhvandski.dk
Avatar billede KoebenhavnsVandski Nybegynder
08. januar 2013 - 13:29 #9
Avatar billede MichaelJep Nybegynder
26. februar 2013 - 12:57 #10
Prøv evt. www.SUPsurf.dk
For en billig løsning prøv Kitesurfing eller den nye surf sport SUPsurfing.

Kitesurf er nok for de lidt vildere polterabends-
Hvor supsurf er for dem som gerne vil have det sjovt og konkurer på balance, teknik og fart.