Avatar billede cautoo Nybegynder
16. juni 2002 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

mIRC -=HASTER=-

Hvordan kan jeg få mIRC til automatisk at connecte til en IRC server når jeg starter den og derefeter få ind i en bedstemt channel`??
Avatar billede nuki Nybegynder
16. juni 2002 - 14:49 #1
Det med bestemt channel kan gøres i options -> IRC -> Preform
Så sætter du hak i preform on connect og så skriver du bare /j channel

-Nuki
Avatar billede pacman Nybegynder
16. juni 2002 - 14:50 #2
file->options->
afmærk i "connect on startup"
file->options->preform->
join #kanal
join #kanal2
Avatar billede nuki Nybegynder
16. juni 2002 - 14:50 #3
Og connect når du starter op kan du gøre i Options -> Connect -> Options og såsætte hak i connect on startup .... Den vil så connecte til den sidste benyttede channel.

-Nuki
Avatar billede cautoo Nybegynder
16. juni 2002 - 15:10 #4
glemte helt at acceptere, tak for hjælpen
Avatar billede cautoo Nybegynder
16. juni 2002 - 15:11 #5
i skulle ikke tilfældigvis vide hvordan jeg ungår at den der option vindue-ting åbner og det der channelvindue`??
Avatar billede pacman Nybegynder
16. juni 2002 - 15:18 #6
Du kan krydse af på dem, så de ikke åbner....