Avatar billede bkb1378 Nybegynder
13. juni 2002 - 17:54 Der er 18 kommentarer

Download

Hej.

Hver gang jeg trykker download, kommer der bare en grå side frem ............mangler jeg et program ? Hvilket ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 17:56 #1
... trykker download - hvor henne ??
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
13. juni 2002 - 17:57 #2
Når jeg vil downloade et eller andet program fra f.eks cnet.com
Avatar billede andjak Nybegynder
13. juni 2002 - 17:58 #3
Ja, den må vist lige uddybes lidt nærmere.
Avatar billede andjak Nybegynder
13. juni 2002 - 18:00 #4
Lyder mærkeligt, hvad skal du DL, så prøver jeg lige om det virker hos mig!
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
13. juni 2002 - 18:05 #5
Det er ligemeget, hvad jeg prøver at DL
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 18:07 #6
... nåhee ex downloade et program.

er det et generelt problem lige gyldigt hvilket site du forsøger at downloade fra ??

by the by hvilken browser bruger du??
Avatar billede andjak Nybegynder
13. juni 2002 - 18:08 #7
Ok! Jeg har ikke problemer med at DL fra cnet.com
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hvad dit problemet er.  :(
Avatar billede iq-n Nybegynder
13. juni 2002 - 18:14 #8
Kan du ikke få en anden til at download et af disse programmer?

www.reget.com
eller
www.downloadaccelerator.com

De er begge lavet til at downloade filer, det kan være de hjælper
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
13. juni 2002 - 18:19 #9
Jeg prøver lige senere, da jeg er på vej ud af døren.
Tak for hjælpen indtil videre.....
Avatar billede iq-n Nybegynder
13. juni 2002 - 18:19 #10
Jeg kan også sende det over emial til dig
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 18:26 #11
mja men hvis det er browseren der er problemet er det lidt vel belastende at skulle bruge en extra feature :/

- - - hvis du bruger IE og du ikke har de sidste opdateringer til fx ver 6.0, vil det være en god ide at vende inde hos http://windowsupdate.microsoft.com/default.htm
Avatar billede aners Nybegynder
13. juni 2002 - 18:53 #12
susanne larsen > bleh, DAP (download accel. plus) virkede sgu fint i IE langt tid før IE6.0... alle tror at det nyeste fra M$ er løsningen på alt...
/FAiL
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 19:03 #13
:)
tja det er da rigtig nok - selvfølgelig kan man bruge en eller anden software der kan klare download....

men nu spørger bkb1378 jo om hvad der er galt med hans browser og ex ikke hvilken software kan I anbefale som accelerator :D
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
13. juni 2002 - 22:32 #14
Hej igen.
Jeg er altså en "hun".
Kan det ikke være en bestemt software, som er på computeren, når den startes op første gang som mangler ??? Når jeg starter min computer, kommer der en boks frem på skrivebordet, hvor der står noget med, at jeg mangler en nyere version af dette program, please download det. Og så heller ikke mere. Jeg kan ikke højreklikke, kun trykke "OK".
Avatar billede iq-n Nybegynder
13. juni 2002 - 22:54 #15
hvilken version af win har du?
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
13. juni 2002 - 23:01 #16
98 og ie 5,5
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 23:31 #17
>>bkb1378 - sorry :D

en nyere version af hvilket program ?

har du prøvet at være inde på Windows update (det link jeg placerede kl. 18:26) ??
Avatar billede iq-n Nybegynder
14. juni 2002 - 01:33 #18
prøv at gå i start - Kør og skriv 'sfc /scannow', sæt din win-CD i drevet og tryk på Enter.
Systemfiler der er korrupte udskiftes med originale, hent og installer Service Pack 2 eller 3.