Avatar billede john Nybegynder
04. august 2000 - 19:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Individuelle hyperlinks til søgeresultater fra access på web\'et

Jeg har oprettet en database i access til brug på nettet. Ligeledes har jeg oprettet en søgeformular her til, hvilket virker fint.
Jeg vil gerne have at søgeresultaterne bliver udstyret med individuelle hyperlinks.
I Frontpage 2000 kan jeg kun finde hjælp til oprettelse af et hyperlink som så gælder for alle de fremkommende søgeresultater.
Er der ikke en nogenlunde nem måde at lave tildele hvert søgeresultat et hyperlink?
Avatar billede keysersoze Guru
04. august 2000 - 19:40 #1
hvis jeg har forstået det rigtig er det ikke noget problem... det har noget med resultatets ID at gøre... giv mig en e-mail adresse, og jeg kan sende et eksempel til dig, hvor det er vist...
Avatar billede john Nybegynder
04. august 2000 - 19:51 #2
Takker på forhånd!
Jeg kan nås på jmhans@image.dk
Avatar billede john Nybegynder
04. august 2000 - 19:52 #3
Oops jeg kom vist til at acceptere!
Jeg vil lige se ovennævnte materiale an, så måske det er ok!
Avatar billede macjensen Nybegynder
05. august 2000 - 09:56 #4
Lav egenskaben for det tekstfelt der indeholder linket om til hyperlink.
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2000 - 14:55 #5
ahr du kunnet bruge hvad jeg sendte???? eller skal der nærmere forklaring til?
Avatar billede john Nybegynder
06. august 2000 - 20:29 #6
Jeg har endnu ikke helt forstået. Jeg er i gang med at læse \"asp for dummies\".
Håber, at jeg snart bliver \"klog nok\" til helt at forstå det du sendte:-)
Jeg er næsten novice i asp!

Men ellers tak..
Avatar billede keysersoze Guru
06. august 2000 - 21:32 #7
ellers må du som sagt sige til... du har min adresse... ;o)