Avatar billede xox Nybegynder
11. juni 2002 - 21:42 Der er 44 kommentarer

ARGH!!!!!

Nogen af jer der så det program på tv 2 med de dyr, de kvælte (katte) og skar "Bollerne" af Hunde??..

Kan man ikke lave en slags gruppe ?! Or ?? FUCK MAND DET VAR UBEHAGELIGT AT KIGGE PÅ!!!!

Hvad synes i om det?
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juni 2002 - 21:43 #1
Hvad var det for noget? Hvad hed det og hvornår har det været der?
Avatar billede goody-goody Nybegynder
11. juni 2002 - 22:18 #2
hey - fedt spørgsmål. jeg så det desværre ikke men det lyder interessant.
personligt kan jeg godt lide kattetestikler. mmmhm.
Avatar billede geforce3 Praktikant
11. juni 2002 - 22:18 #3
Jeg har heller ikke set det
Avatar billede aakaer Nybegynder
11. juni 2002 - 22:18 #4
jeg så det ikke men hørte det skulle være MEGET ulækkert
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juni 2002 - 22:20 #5
Set hvad? Hvad snakker vi om?

Det var da ik´ det der for et par uger siden omhandlende salg af katte- og hundepels, vel..?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 22:23 #6
hvad sker der på eksperten?? jeg har ca. 20 spørgsmål jeg ikke kan se!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. juni 2002 - 22:24 #7
så vidt jeg ved bliver der gjort noget, kan ikke huske hvor jeg læste det, men mener at Dyrenes Beskyttelse gør noget, men fy for pokker for et program, man kan kun væmmes
Avatar billede beldring Nybegynder
11. juni 2002 - 22:26 #8
Bliver det genudsendt? ... nu bliver jeg sgu' nysgerrig!
Avatar billede xox Nybegynder
11. juni 2002 - 22:37 #9
Det var KLAMT
Avatar billede xox Nybegynder
11. juni 2002 - 22:37 #10
runeevers >> Ja det var det program!
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juni 2002 - 22:38 #11
Hvad hed det og hvornår var det der?

Metal > Tror du ikke de fleste har opdaget det efterhånden? Syns du spammer den sætning i temmelig mange tråde som intet med emnet har at gøre.
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juni 2002 - 22:39 #12
Okai, det er jo altså ikke ulovligt at sælge katteskind ol...
Avatar billede xox Nybegynder
11. juni 2002 - 22:39 #13
runeevers >> Jeg ved ikke hvad det hed!!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. juni 2002 - 22:45 #14
det er ikke ulovligt at sælge katteskind, helt enig, men det der blev vist i programmet var horrible måder dyrene blev behandlet på, bl.a. en hund man påbegyndte at flå skindet af, mens den var ved fuld bevisthed, og dem der var så heldige at blive aflivet, blev det med meget dårlige metoder, hvos de ikke døde med det samme....
Avatar billede xox Nybegynder
11. juni 2002 - 23:09 #15
Fuldstændig enig!
Avatar billede sunkist Nybegynder
12. juni 2002 - 01:09 #16
Det hed "Flået Levende" Og jeg mener, at det HAR været genudsendt.
Og jeg er med på at starte sådan en "klub"...de skulle af med hovederne dem der gjorde det.
Det kan ikke passe, at man kan være så fattig, så man gør sådan noget på den måde.
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. juni 2002 - 10:17 #18
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 12:20 #19
DE SKAL SKYDES!
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 12:21 #20
Alså dem der >Dræber Dyrene<
Avatar billede cazzznh Nybegynder
12. juni 2002 - 12:30 #21
annikadk>> Jeg har benyttet dit link(underskriftindsamlingen), og jeg beder andre om at gøre det samme !!!
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 12:39 #22
Jeg har også givet min underskrift!
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 12:40 #23
Hvis der er nogen der vil hjælpe så gå herind: http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dkkforms.nsf/Dyrplageri?openform !!!!
Avatar billede beldring Nybegynder
12. juni 2002 - 13:40 #24
Så er min "underskrift" også givet.

Hvis vi kan skaffe en god sponsor, til flybilletterne, så kan vi jo rejse derned, og evt. lige gøre et stop i polen, og købe billige våben, og så ryger de svin sgu' tilbage til stenalderen (selvom deres opførdsel tyder på+ at de er der:) ... bare min mening :)
Avatar billede cazzznh Nybegynder
12. juni 2002 - 15:08 #25
Jeg er med !!!! Det ville være en drøm der gik i opfyldelse
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 22:28 #26
JA D Gør vi sq!
Avatar billede sunkist Nybegynder
12. juni 2002 - 23:26 #27
Jeg tænkte på... når man udfylder det skema, gælder det så egenligt som en rigtig underskrift?
Alle kan jo skrive naboen der også, men det kan man selvføldig også når det er papirer man har i hånden. Jeg håber da, at de gælder som rigtig underskrifter.

Er der ikke nogle der kan lave en fed banner/reklame i str. 200x160 ca?? SÅ vil jeg godt sætte den på mine sider med et link til den side :)
Avatar billede xox Nybegynder
13. juni 2002 - 19:13 #28
Det vil jeg sq oxo gerne!!!!!!!!!!!!
Avatar billede radiohead Nybegynder
13. juni 2002 - 19:14 #29
Jeg plejer bare at smide katten i et fuglebur og derefter stikke strikkepinde gennem alle hullerne... nam nam
Avatar billede xox Nybegynder
13. juni 2002 - 19:49 #30
Du kan bare ikke tage no`et seriøst var Radiohead?!!?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. juni 2002 - 22:09 #31
xox > ikke for at blande mig, men det kan du sq da heller ikke...: http://www.eksperten.dk/spm/223484
Avatar billede beldring Nybegynder
13. juni 2002 - 22:14 #32
SÅ! ... det her drejer sig ikke om at være barnlige, men om at tage det seriøst! ... og hvis du RADIOHEAD, ikke kan det ... så lad være med at poste i sp.!!!
Avatar billede beldring Nybegynder
13. juni 2002 - 22:18 #33
HVAD sker der her:
http://www.rapidvet.com/kitten.JPG

-Jeg ledte efter billeder til noget grafik, da jeg stødte på dette!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. juni 2002 - 22:20 #34
beldring > du har ret. jeg kunne bare ikke lade være med at kommentere xox's udtalelse da jeg lige havde læst http://www.eksperten.dk/spm/223484

www.fotx.net/metal_hansen
Avatar billede sunkist Nybegynder
13. juni 2002 - 23:38 #35
Beldring> Tror det er en nyfødt killig som bløder fra navlestengen. Tror ikke det er
mishandlign.
Avatar billede beldring Nybegynder
13. juni 2002 - 23:42 #36
nope ... det gør jeg heller ikke ... men et lidt sygt billede at lægge ud på nettet ;O)
Avatar billede sunkist Nybegynder
13. juni 2002 - 23:43 #37
Kattens Værn har et underskriftindsamlingskema, som man kan printe ud og bruge
Det findes her: http://www.kattens-vaern.dk/pdf/underskriftsblanket.pdf

Du kan læse mere på http://www.kattens-vaern.dk under "foreningen" > "Stop dyrplageri".
Avatar billede sunkist Nybegynder
13. juni 2002 - 23:44 #38
beldring>> Ja, det er ikke for kønt :(
Avatar billede sunkist Nybegynder
14. juni 2002 - 00:33 #39
Jeg har prøvet at lave en banner....den er ikke for køn, men hvis i vil kan i da bruge den. http://www.info-italia.dk/dyrplageri.gif

Så kan i linke den til: http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dkkforms.nsf/Dyrplageri?openform

Hvis der er nogle der vil lave en der er pænere, så vil jeg godt give lidt point for den :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. juni 2002 - 14:41 #40
beldring> det er ikke unormalt at kattekillinger, hundehvalpe m.m. bløder fra navlestrengen på den måde når de er nyfødt, det kan være fordi moderdyret har fået bidt den af for tæt på bugvæggen, i langt de fleste tilfælde stopper det helt af sig selv.

Men hvis du læser lidt mere indgående på siden (der er en dyrlægeside) handler det om blodtypebestemmelse af bl.a. hund og kat, og det der sikkert sker på billedet, er en blodprøvetagning på killingen, der ligesom på spædbørn, er nemmest at tage i lemmerne, på katten er det trædepuden, på børn er det hælen.

Forstår din bekymring, men dette er helt som det skal være :-)
Avatar billede sunkist Nybegynder
16. juni 2002 - 01:58 #41
Lukker du ikke? :)
Avatar billede cazzznh Nybegynder
18. juni 2002 - 11:57 #42
Jeg vil godt prøve at lave et bannner, men bliver nød til at få lidt input mht. teksten.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
18. juni 2002 - 12:29 #43
......zzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:55 #44
lukketid?!