Avatar billede pedenede Nybegynder
10. juni 2002 - 22:12 Der er 20 kommentarer

Kan Fifa 2002 world cup til pl2 brændes?

Jeg har hørt at man ikke kan brænde spillet fifa world  cup 2002, uden en form for crack fil på cden.

Er her en som har prøvet at brænde fifa world  cup 2002 til pl2 ?

Tak!
Avatar billede xox Nybegynder
10. juni 2002 - 22:15 #1
Ér det ikke ulovligt????
Avatar billede pedenede Nybegynder
10. juni 2002 - 22:16 #2
Det er ikke ulovligt at brænde en DVD hvis man selv har kopien. Så lad det være på det rene.
Avatar billede xox Nybegynder
10. juni 2002 - 22:17 #3
k,
Avatar billede beldring Nybegynder
10. juni 2002 - 22:18 #4
en DVD??? Det er da et spil! ... Og desuden er det stadig ulovligt at brænde en backup!!!
Avatar billede pedenede Nybegynder
10. juni 2002 - 22:18 #5
pl2 =Ps 2
Avatar billede pedenede Nybegynder
10. juni 2002 - 22:19 #6
Franko det var jo ikke det jeg spurgte om!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 22:21 #7
Luk spørgsmålet ved selv at lægge et svar, og accepter det.

Det er ulovligt at kopiere et spil... så nemt er det... og den type spørgsmål vil vi ikke se på Eksperten.

Er spørgsmålet ikke lukket i morgen tidlig, lukker JEG spørgsmålet, og point går tabt.

NanoQ/coadmin
Avatar billede pedenede Nybegynder
10. juni 2002 - 22:27 #8
Det er ikke ulovligt din so
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 22:36 #9
Jeg vurdere det er ulovligt... og jeg finder mig ikke i at blive kaldt ting... derfor justerer jeg nu ultimatum. Luk spørgsmålet inden kl. 23.00 eller din bruger vil blive deaktiveret.

NanoQ/coadmin
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. juni 2002 - 22:40 #10
Du har stor tålmodighed, nanoq meget stor.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 22:41 #11
Tjaahh... jeg sidder såmen også at fortryder han overhovedet fik et ultimatum...
Avatar billede beldring Nybegynder
10. juni 2002 - 22:42 #12
Det ER endnu ulovligt at brænde backup-kopier!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 22:45 #13
Skal lige siges, at jeg også imødeser en undskyldning for din kommentar kl 22:27:57
Avatar billede 3355264 Nybegynder
10. juni 2002 - 22:49 #14
man må sku da godt brænde backup kopier til sig selv!

man må godt brænde en musik cd til eget forbrug derhjemme hvis man har den ægte i skabet...

så man er sikker på man har den ægte i behold..

men må godt så længe man ikke spiller den til fester og til venner mm.
såeeh det er ikke ulvoligt.. og nanoq prøv at vær lidt mindre streng ;)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
10. juni 2002 - 22:50 #15
3355264-->> ja, men der er ikke så meget at diskutere når en Co-admin vudere SPM'et Ulovligt er det ulovligt og skal lukkes som han siger

Længere er den IKKE !!

Suran
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2002 - 22:53 #16
Man må gerne lave en kopi af sit spil eller sit program.

Medmindre man har underskrevet en licensaftale kan softwarefirmaerne true med nok så megen bål og brand, men deres "regler" er altså ikke højere end EU's og Danmarks.

At Microsoft oven i købet har deres licenser pakket ind i et dokument der ligger på selve CD-ROM'en er helt til grin. Hvordan kan man bindes juridisk til noget man ikke har læst/underskrevet?

Men er enig med Nanoq i at hvis man bruger det sprog bør man nok pakke sydfrugterne (ellers pakker vi dem for dig!)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. juni 2002 - 23:00 #17
el_barto>> ang. det juridisk bindende i forb. med bl.a. Microsofts licensaftaler afhænger dette jo af købsmetoden - såfremt du kan returnere varen såfremt du ikke kan acceptere licensaftalen er der jo intet problem. Hvad angår det modsatte tilfælde at forretningen ikke tager imod cd'en(og det derfor ikke kan være dækket af købe/aftaleretten) mangler jeg at se nogen præcedens for.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 23:01 #18
check and mate... brugeren er deaktiveret...
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2002 - 23:10 #19
Spørgsmålet er om det fremgår tydeligt nok hvad man siger ja til når man trykker næste > næste > næste ved installation.

Og de fleste butikker nægter vel pure at modtage noget der er åbnet (og kopieret?) Det gælder vel for både musik, spil og programmer.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. juni 2002 - 23:18 #20
jeps - men jeg mener at microsoft har indgået aftale om at de(butikkerne) skal tage det tilb.

ang. det tydelige i en installation så vil jeg da mene at det fremgår pænt tydeligt at der er visse begrænsninger for den softwarelicens man har købt, at teksten er ond som et langt år, er vel ikke nogen undskyldning for ikke at læse den igennem. -det svarer jo lidt til at man ikke læser sin ansættelseskontrakt og derfor forlanger at få 300 betalte fridage om året selvom kontrakten siger noget andet. (ved godt det er et lidt langt ude eksempel - men jeg er ved at være ret træt ;)