Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 15:04 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike??

Af en eller anden grund kan jeg ikke spille CS efter jeg lige har formateret min computer!!
Jeg har prøvet at geninstallere spillet, det det nytter ikke noget!! Mine driver er up-to-date så det er ikke det der er problemet!!
Avatar billede panic-killer Nybegynder
07. juni 2002 - 15:10 #1
hvad siger den (fejl osv)
Avatar billede panic-killer Nybegynder
07. juni 2002 - 15:11 #2
Hvis du vil kan du jo formater din com igen så skulle det virke
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 15:12 #3
Jeg har formateret min computer 3 gange nu!! Og det hjælper aldrig... er sq skide sur over ikke at kunne spille CS :-)

Den siger intet... skærmen går i sort lige så snart jeg connecter til en server!!
Avatar billede panic-killer Nybegynder
07. juni 2002 - 15:13 #4
realsource=wzglobal.com ????
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
07. juni 2002 - 15:13 #5
Har du også opdateret Half-Life og Counter Strike 1.4?
Avatar billede xorioz Nybegynder
07. juni 2002 - 15:14 #6
panic-killer >> "ja og nu du er i gang kan du jo komme olie på hdd'en og pudse presesoren!!!"

hvad her du gang i man formatere ikke bare lortet sådan uden videre det er sq ikke svaret på alt som han siger er fejlen kommet efter at han formateret det vil sige at der er en fejl i den data han instalere enten med hans styresys eller spillet selv driveren burte sq ikke fejle noget

den fejl ratter man ikke bare hved at formatere pc'en vel
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 15:15 #7
Ja jeg har opdateret HF og CS!!!
Avatar billede panic-killer Nybegynder
07. juni 2002 - 15:16 #8
xorioz> har ikke sagt han skulle men det kunne hjælpe da jeg har prøvet noget ligene
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 15:16 #9
panic-killer -> min vens bruger... har bare oprettet spg. på hans bruger!! (har fået lov)
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 15:18 #10
xoriox -> har du nogen løsning??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juni 2002 - 15:23 #11
realsource/wzglobal.com

hele 3 aktive brugere er registeret på samme computer:

wzglobal.com
hien
realsource

Er der en god forklaring på dette?

Et brugernavn er desuden personligt, og må ikke benyttes af andre. Derfor kan det ikke accepteres du opretter spørgsmål i en anden brugers navn.

Luk dette spørgsmål igen, og opret det med din egen bruger. Sker dette ikke inden 24 timer, lukker jeg spørgsmålet.

Jeg vil desuden gerne have et bevis på at i ER 3 forskellige brugere. Som det står lige nu, har jeg kun grund til at tro de tre navne dækker over samme bruger.

Ligger der ikke en god forklaring, vil alle tre brugere blive deaktiveret.

NanoQ/coadmin
Avatar billede xorioz Nybegynder
07. juni 2002 - 15:24 #12
hmmm kan jeg lige få at vide hvad styresys du bruger og hvad grafikkort du har?
Avatar billede xorioz Nybegynder
07. juni 2002 - 15:27 #13
vis nu vi siger at tre person på en efterskole bruger samme pc men med hver dares brugernavn på eksperten så vil de alle tre blive slettet det er sq for laterligt er det ik?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juni 2002 - 15:30 #14
xorioz, hvis det forholder sig sådan, bliver brugerne naturligvis ikke slettet. Men jeg skal overbevises godt.

Desuden er det stadig ikke acceptabelt at de benytter hinandens brugernavne.
Avatar billede xorioz Nybegynder
07. juni 2002 - 15:32 #15
det kan jeg så godt se men hvad forhindre en anden person ia at bare bruge en persons pc og gå på eksperten og spørge om et eller andet...
det forudkomer selvfølgelig at man loger automatisk på men aligevel?
Avatar billede miljoeken Nybegynder
07. juni 2002 - 15:36 #16
realsource >>> hvad er det helt nøjagtig computeren siger når du forsøger at køre cs?

og hvad er dine specs på computeren?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juni 2002 - 15:37 #17
intet... man skal bare være instillet på at man kan blive bedt om en forklaring.

Hvis en bruger låner en andens pc, der er sat til at logge på automatisk, er det denne brugers ansvar at logge ud.
Avatar billede darkside Nybegynder
07. juni 2002 - 15:42 #18
Hmm, det her er lidt mystisk, han har oxo en bruger der hedder hien..
http://www.eksperten.dk/spm/214980
http://www.eksperten.dk/spm/215769
http://www.eksperten.dk/spm/215697
http://www.eksperten.dk/spm/214982
http://www.eksperten.dk/spm/215329

Hvis der bliver kigget i de forskellige spm kan man finde flere steder hvor der står hien
Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 16:15 #19
Hallo nu tager dette her en forkert drejning!! For det første så kender jeg godt Wzglobal.com (min ven). og jeg kan ikke forstå hvordan i kan  forveksle mig med ham?? Jeg sidder på skole lige nu og hvis problemet er at vi logger ind fra den samme computer... så er jeg rolig! Men skal jeg lukke spørgsmålet fordi i "tror" at jeg har flere brugere??
Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 16:16 #20
Jeg ved ikke hvordan jeg skal overbevise jer om at vi ER 3 forskellige brugere....
Avatar billede darkside Nybegynder
07. juni 2002 - 16:17 #21
realsource, lidt mystisk at 3 brugere stiller spm om de samme ting...
Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 16:19 #22
darkside?? i de overnænvte links står der da intet om hien?? det er kun url'en på siden der har "hien" i!
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 16:20 #23
Vi er altså 3 forskellige personer!!! Fat det dog!!!
Avatar billede darkside Nybegynder
07. juni 2002 - 16:20 #24
Der står bla oxo hien i PHP koden... + som du slev påpeger står det oxo i linket...lidt mystisk måske.
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 16:22 #25
Er det mystisk hvsi man laver en side sammen??
Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 16:23 #26
Hmm så længe jeg selv ved jeg har ret, vil jeg ikke til at forsvare mig selv....
Avatar billede darkside Nybegynder
07. juni 2002 - 16:23 #27
Gider ikke blande mig mere, vil overlade sagen til Co Admin's, det her stinker grumt.!
Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 16:23 #28
Det kan godt være jeg har lånt ham min bruger! Men hvad er problemet i det?? Det er jo trods alt MIN bruger ikke?? Eller er det nu forbudt at hjælpe sine venner???
Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 16:24 #29
Lukker bare spørgsmålet... Fatter bare ikke det her!
Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 16:24 #30
Svar
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 16:26 #31
nanoq -> hvad skal jeg gøre for at overbevise dig om at vi er 3 forskellige personer?? ved godt det ser forkert ud, men jeg har jo sagt at vi sidder på skolen og min pc'ens IP er den samme er det vel ikke min skyld vel??
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 16:29 #32
Nu bliver jeg sq sur!! Hvorfor fanden skulle jeg oprette nogle andre brugere?? Prøv at se mine points!! Jeg har sq da nok point til at oprette et spørgsmål selv... så det er da ikke pointene der er problemet vel?! Nu har jeg været her i eksperten i jeg ved ikke hvor lang tid!!
Avatar billede realsource Nybegynder
07. juni 2002 - 16:30 #33
Ingen CoAdmin som har noget at sige??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juni 2002 - 16:49 #34
undskyld jeg ikke sidder foran skærmen konstant ;)

Jeg accepterer forklaringen om at der er 3 forskellige brugere.

Men derfor må du alligevel ikke oprette spørgsmålet som en anden bruger. Selvom du har fået lov. Det er derfor jeg ville have realsource til at lukke spørgsmålet, og wzglobal.com til selv at oprette sit spørgsmål. Længere er den ikke.

Skal vi slutte her? :)

NanoQ/coadmin
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
07. juni 2002 - 16:53 #35
Ja tak... :)