Avatar billede well_r Nybegynder
07. juni 2002 - 14:20 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Blizzard: StarCraft - Broodwar

hey all
Jeg kom til at tænke på om det er muligt at ændre opløsningen i spillet - således at man evt. kunne komme til at se spillet i en 800x600 opløsning?
Hvis svaret er ja og du forklarer hvordan - er der point til gode - ellers såååååå er det nix point :P
Avatar billede nst Nybegynder
07. juni 2002 - 14:27 #1
"Jeg kom til at tænke på om det er muligt at ændre opløsningen i spillet - således at man evt. kunne komme til at se spillet i en 800x600 opløsning?"
-- det kan man ikke og det er et korrekt svar, så du skal give point, selv om du ikke synes om svaret.

"Hvis svaret er ja og du forklarer hvordan - er der point til gode - ellers såååååå er det nix point :P"
-- hmm hvis jeg lyver for dig og siger noget forkert så får jeg point, hvis jeg svare rigtigt så får jeg intet ?
underligt og imod reglerne på eksperten.dk
Avatar billede well_r Nybegynder
07. juni 2002 - 14:51 #2
hør her .. du får point hvis du kommer med et svar - men det skal være rigtigt..
og hvis du siger "ja" skal du komme med en forklaring på hvordan og hvorledes det gøres
Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
07. juni 2002 - 15:54 #3
Mester!! Jeg tror ikke du skal regne med noget svar med den holdning!!

Hvorfor skulle vi tror dig når du ikke tror os! Trust works both ways or non!
Avatar billede nst Nybegynder
07. juni 2002 - 17:14 #4
hør her .. du får point hvis du kommer med et svar - men det skal være rigtigt..
- ja og min svar er NEJ, det kan man ikke.

og hvis du siger "ja" skal du komme med en forklaring på hvordan og hvorledes det gøres
det gør jeg ikke aså der kommer ikke nogen forklaring andet end det kan man ikke, hvis du vil vide hvorfor man ikke kan så spørg dem der har lavet spillet
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 14:20 #5
SC kan ikke køre i højere opløsning, nej..

Hvad enten du vil det eller ej..
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
08. juni 2002 - 17:37 #6
det var nok en joke ik morrons :-)
Avatar billede well_r Nybegynder
09. juni 2002 - 10:52 #7
sådan..værsgo' nu fik i begge point - det jeg mente var.. HVIS der var en løsning kunne i nok havde fået MANGE flere point - men det er da ikke fedt at give 100 point for et .. "nej"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. juni 2002 - 10:55 #8
Faktisk synes jeg et er iorden man graduerer antallet af point efter svaret.

Det er fair nok der gives flere point for et "ja + en udførlig forklaring i hvordan man gør" end for et simpelt "nej".

Dog bør "nej'et" også have point - feks. halvdelen. :)

Men naturligvis kun hvis denne pointfordeling er klargjort i selve spørgsmålet. Så er det jo op til svarerne om de vil svare på spørgsmålet.

NanoQ/coadmin
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 12:33 #9
Jeg takker for point herfra.. :)
Avatar billede nst Nybegynder
09. juni 2002 - 16:53 #10
jamen tak, jeg så ikke humoren i dit spm. men hvis der var en så er det jo min fejl