Avatar billede koxxx Nybegynder
06. juni 2002 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Boot fra USB:

Hey

Jeg har desværre ødelagt mit diskettedrev i min bærbare computer. Jeg vil så lige høre om det var muligt at købe et eksternt USB diskettedrev og boote fra det da jeg skal formatere min harddisk?

Takker
koxxxx
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. juni 2002 - 11:36 #1
det skulle det da nok være..

du kan bare sætte din boot sequence op med USB som første prioritet :)
Avatar billede koxxx Nybegynder
06. juni 2002 - 13:11 #2
Ok, jeg takker.

koxxxx
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. juni 2002 - 16:04 #3
kan da godt smide et svar hvis det er det du venter på :)
Avatar billede karlslund Nybegynder
07. juni 2002 - 15:57 #4
WHOA! Inden du deler point ud, så skal du lige undersøge om din BIOS til din bærbare rent faktisk understøtter boot fra USB-Floppy.

Den skal være nyere end ca. 1 år, før du kan regne med at funktionaliteten er der.

Hvilken bærbar er det?

Du vil nok have noget lettere ved at boote fra en CD, men så skal du selvfølgelig have brændt en bootable CD.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
27. juni 2002 - 23:11 #5
takker for point.