Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
02. juni 2002 - 15:50 Der er 4 kommentarer

HJÆLP!!!! Load Movie - Preloader

Hejsa eksperter!

Jeg har begået denne side www.roedding-sognekirke.dk

Som i kan se kan man ikke se mine billeder (undtagen billedet på forsiden) på siden. Mine loader bars står til at billederne ikke er loaded.
Siden består af en scene. I 2. frame bruger jeg funktionen loadmovie og loader derved alle mine billeder ind. Billederne placeres uden for skærmen når de ikke skal vises og vises på sin plads når de skal det med set-proberty funktionen.

Det virker helt fint når jeg publishere ser siden på harddiskken, men når jeg uploader ser virker det ikke som i kan se!

HJÆLP

Fakta

Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
02. juni 2002 - 15:50 #1
Sig hvis jeg snakker sort
Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
02. juni 2002 - 16:10 #2
min fla-fil kan downloades her

www.friserverplads.dk/roedding/index.fla
Avatar billede alexander_j Nybegynder
02. juni 2002 - 19:52 #3
Det har jeg slet ikke tålmodighed til at downloade :-( 2 mb fra 'friserverplads' er ikke for den utålmodige!

Jeg vil alligevel sige til dig at din side er utrolig langsom, da den fylder utroligt meget - jeg håber at brugerne af siden er tålmodige og at de har en god netforbindelse!

Angående dit problem kan jeg forestille mig, at du har lavet har lavet en specifik sti til billederne på din harddisk eller en relativ sti der ikke passer til den relative sti på serveren! Det kunne også være du har lagt billederne i en undermappe og at undermappen af en eller anden grund ikke har status som webmappe.

Jeg synes du skulle skrive hvilken actionscriptkode du bruger til at hente billederne, så kan vi måske hjælpe dig - uden at skulle vente på friserverplads :-)

Vh. Alexander
Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
03. juni 2002 - 14:56 #4
Stien er der ikke noget i vejen med, for som du kan se bliver swf-filerne fint hentet ind både på hd og når siden er uploadet.