Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
01. juni 2002 - 15:31 Der er 9 kommentarer

Ingen lyd

Jeg sidder her med et K7N420 pro - nForce som burde have onboard lyd.. Men jeg kan ikke få det til at virke.. :( nå men fuck det tænker jeg så og sætter mit købte Audigy Player kort i maskinen.. Men næææææh nej det virker heller ikke.. :(( hvad kan der være galt.? Jeg har winXP og under enhedshåntering i system kan jeg se Creative spilport + Creative SB Audigy..!! Og det er vel også fint nok..? Men så hvis jeg tager Lyde og lydenheder under kontrolpanel blir der intet vist.!!!! HVORFOR.? HILFE.!!!!!
Avatar billede wanix Praktikant
01. juni 2002 - 15:34 #1
Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
01. juni 2002 - 15:37 #2
Tror jeg har prøvet af afinstalere og instalere igen omkring 100 gange.!! Så den kan vi nok godt udelukke.!!
Avatar billede wanix Praktikant
01. juni 2002 - 15:44 #3
Okay. Hvad med din bios, har du husket at aktivere det?
Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
01. juni 2002 - 15:59 #4
Ja at aktivere onboard lydkort eller hva tænker du på..?
Avatar billede wanix Praktikant
01. juni 2002 - 16:19 #5
Yep. eller bare aktivere det lydkort, du vil bruge.
Avatar billede resten Nybegynder
01. juni 2002 - 18:07 #6
Måske det ville hjælpe at køre en rep af din windows xp

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP cd husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
2:Og nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)
3:spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din indstalation (nyindstalation)
4:Nu kan du så vælge hvilket drev din nye indstalation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
5:Og nu fortæller den dig der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6:Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger
og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)
7:PS husk at have din CD-Key klar da denne skal bruges da det jo er en "nyindstalation"

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341
Avatar billede resten Nybegynder
08. juni 2002 - 11:05 #7
Hvad sker der noget ?
Avatar billede konex Nybegynder
09. juni 2002 - 18:34 #8
Det kan godt være det er et dumt spørgsmål/svar, men nu sidder stiket rigtig?
( skal side i det lysegrønen )
Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2002 - 09:38 #9
resten>> moernmik.dk har ikke været aktiv her længe. Har flere gamle åbne spm., der heller ikke reageres på.