Avatar billede san Nybegynder
31. maj 2002 - 15:43 Der er 4 kommentarer

Serverhosting / serverleje

Jeg har behov for at få hostet en gameserver på en "fed" internet forbindelse.
Trafikforbrug: 5 - 10 gb pr. md.
Platform: Windows (NT/2000/XP)
Der er ingen særlige krav til oppetider eller support.

Jeg kan levere maskine selv, men vil dog hellere leje en dedikeret maskine hos udbyderen.

DET ER IKKE NEMT AF FINDE NOGEN SOM KAN GØRE DETTE HER FOR max 800 pr. mnd. incl moms!!!!!

Min nuværende host, Web-sale (som iøvrigt er gode til at hoste webservere) har fx. elendige udenrigs ping-tider (indenrigt sjovt nok ok).

Hjælp mig ((-8
Avatar billede thomasdb Nybegynder
31. maj 2002 - 15:48 #1
prøv evt. www.webglobe.dk - rimelige priser - har selv egen webserver der
ok forbindelse
Avatar billede proboss Nybegynder
31. maj 2002 - 18:17 #2
du kan også prøve www.secnet.dk det har også rimelige prise
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. maj 2002 - 23:46 #3
san> Det lyder ikke godt. Kan give dig en gratis måned og flytte dig hen på et andet net. Der kan du så få 14 dage gratis og se om det ikke skulle blive bedre.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
10. december 2003 - 21:18 #4
www.serverhosting.dk

-- Lukketid ;)