Avatar billede __ Nybegynder
28. maj 2002 - 07:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

RESUME: Den kroniske Uskyld

Jeg ahr brug for et kort resume af den kroniske uskyld, hvad den lige ender emd osv. Og det ska gå virkelig hurtigt, derfor 100 point!!!!
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 07:59 #1
Haha, det eneste jeg kunne finde var følgende:

"Den kroniske uskyld" af Klaus Rifbjerg, anmeldt af Sidsel Steen Andersen, 14 år

Det er under 2. Verdenskrig i København og Janus går i 1. real. En dag rystes han godt og grundigt ud af sin hverdag, da Tore, den nye dreng kommer ind i klassen. Tore er den smarte, selvsikre type og Janus øjner en chance for at blive hans ven. Det lykkes og efterhånden er de helt uløselige venner. Men pludselig en dag skal Tore rejse. Hans mor den søde Fru Riemer har nemlig mødt en mand, som hun skal rejse til Jylland med. Hvem skal Janus så være sammen med ? Han føler sig meget ensom, men tre måned efter dukker Tore op igen, lige så pludselig som han er rejst. Men er han stadig den samme ???…..

Bogen får 2½ blæksprutte. Den var ok, men jeg tror at man skal være noget ældre for at få noget ud af den. Det trækker ned at der er alt for mange kedelige beskrivelser. Når du har læst denne anmeldelse, så spring for din egen skyld, det første kapitel over. Det er KEDELIGT!! - Skuffende oplevelse…
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 08:02 #2
her er en anden, som dog refererer til filmen

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7692
Avatar billede __ Nybegynder
28. maj 2002 - 08:05 #3
Ku nu godt bruge lidt mere, hvordan den ender og såen......
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 08:06 #4
Hvad med at du laver dine lektier så? =D
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. maj 2002 - 09:08 #5
Skal du bruger mere, er det vel et referat du går efter? :)
Avatar billede heyday Nybegynder
28. maj 2002 - 10:35 #6
Jeg kan godt lave et referat/resume til dig?
Avatar billede __ Nybegynder
29. maj 2002 - 14:01 #7
Ingen præcise svar..! >>Heyday Det var ikke hurtigt nok sku ha brugt det senest 15 min efter jeg oprettede, så måtte undvære det (eksamen), lukker spørgsmål.
Avatar billede heyday Nybegynder
29. maj 2002 - 20:45 #8
__ --> Okay!