Avatar billede zacho Nybegynder
26. juli 2000 - 21:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3d logoer! hvilket program skal jeg bruge ???

Jeg er temmelig interesseret i 3d billeder men kan ikke finde det rigtige !! hvad skal jeg bruge og hvor kan jeg finde det ??? (lovligt/ulovligt er lige meget ! :D)
Avatar billede roslev Nybegynder
26. juli 2000 - 21:23 #1
Xara 3D er nok det der er nemmest at komme igang med - udemærket til at lave logoer. Netop udkommet i version 4.0:

http://www.xara.com/xara3d/
15 dages prøve-version kan downloades.
Programmet koster $39
Avatar billede holmager Nybegynder
26. juli 2000 - 22:50 #2
jeg vil anbefale Micrografx Simply 3D, meget simpelt, let at bruge og laver glimrende 3D effekter.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
26. juli 2000 - 23:27 #3
3D Studio MAX er faktisk heller ikke særligt svært at lave logoer i, og så er der en del flere effekter man kan lave end i de andre programmer :)

Dog tror jeg du skal have fat i den kriminelle version, med mindre du føler for at diske op med 30.000 eller sådan noget, for 3´eren
Avatar billede zacho Nybegynder
27. juli 2000 - 02:00 #4
takker !! :D

fed side egentlig !! altså.... eksperten.dk !!