Avatar billede janlajer Nybegynder
26. maj 2002 - 12:37 Der er 7 kommentarer

Printer udskriver meget langsomt på windows 2000 server

Jeg har installeret en netværksprinter ( Lexmark) som netværksprinter på en I-data printserver. Klienterne kører via en windows 2000 server. Når klienterne forsøger at udskrive kommer det ud ca. 10 min. efter, hvilket ikke kan være meningen, da den Lexmark printer kan udskrive ca. 32 sider i min.
Har jeg glemt at konfigurere noget i printdriver opsætningen på serveren eller?
Det drejer sig ikke om en men 5 Lexmark printere.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
26. maj 2002 - 12:39 #1
har du downloaded de nyeste drivere?
Det hjælper ind imellem... havde selv det problem med en mindre HP printer.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. maj 2002 - 12:43 #2
prøv om den står til RAW i enhedshåndteringen for printeren under Avanceret>udskriftsprocessor
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. maj 2002 - 12:43 #3
.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. maj 2002 - 11:13 #4
Hvad, hvis du skriver direkte ud fra din Windows 2000 server? - kører det så også langsomt?
Avatar billede jansimon Nybegynder
22. oktober 2002 - 01:33 #5
Har du protokoler kørende på din printserver du ikke bruger på dit netværk ??? IPX, Apple-Talk, Netbeui.