Avatar billede hanno Nybegynder
25. juli 2000 - 18:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Autologin ! Igen !!!

Jeg oplever at jeg gang på gang skal sætte mine indstillinger til \"Log mig på Automatisk !\"

Derefter er jeg logget på, men hvis jeg så vælger at åbne et link til et spørgsmål, er jeg ikke logget på den nye side der åbner.... Er det kun mig der oplever dette ???

\\\\Hanno
Avatar billede tue Nybegynder
25. juli 2000 - 19:23 #1
Kan det være på grund af det her:

http://www.eksperten.com/enyt.phtml?id=3
Avatar billede hanno Nybegynder
25. juli 2000 - 20:21 #2
Hmmmm Noget af det.... Når jeg klikker på dette link, får jeg igen at vide at jeg skal logge på !!!

\\\\Hanno
Avatar billede sjensen Nybegynder
25. juli 2000 - 21:16 #3
Jeg tror (uden at jeg ved det med sikkerhed) at det indstillingerne sættes tilbage til standard hver gang admin ændre på mulighederne.

Jeg har haft ændret mine indstillinger bl.a. ved antal linier i listerne, men da jeg loggede på hjemmefra her til aften var de tilbage til standard. I mellemtiden har Admin tilføjet et nyt punkt \"point\" til indstillingerne.

Men det kan selvfølgeligt bare være at der er \"kagerne\" der driller fra mine forskellige maskiner :o)
Avatar billede hanno Nybegynder
25. juli 2000 - 21:58 #4
Jeg tror også der er gået \"Kage\" i de \"små\" hos mig ;-)) Skal måske holde udsalg af Maskiner....

\\\\Hanno
Avatar billede hanno Nybegynder
25. august 2000 - 16:40 #5
Lukker....