Avatar billede cole Nybegynder
23. maj 2002 - 16:28 Der er 3 kommentarer

Lav install program til Windows xp

Jeg har lavet et program i Windows 98 som køre fint og hvor jeg har lavet et install program til at instalere programmet på Windows 98.

Jeg har nu prøvet at installere programmet på en XP og det gik slet ikke. Findes der en opdatering så man kan køre programmer lavet i Windows 98 miljø på en Windows XP?
Avatar billede samserver Nybegynder
23. maj 2002 - 16:31 #1
jasq...
højreklik på exe-filen --> egeneskaber --> kombatibel --> Der kan du stille på hvad programmet er kombatibelt med...

ps. det virker næsten aldrig... men man kan godt være heldig.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 16:41 #2
Ved ikke lige hvilken version af VB du har.
Men her er updates til de forskellige versioner:

http://msdn.microsoft.com/vbasic/downloads/VisualBasic6.asp
Avatar billede cole Nybegynder
23. maj 2002 - 18:53 #3
Jeg bruger VB 6.0  sp 5