Avatar billede dicktaid Nybegynder
22. maj 2002 - 20:07 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Wav til mp3

Jeg skal bruge et program til at omdanne wav-filer til mp3. Jeg har tidligere brugt Audio Catalyst 2.1 - mens jeg brugte Windows ME som styresystem. Men det kan jeg ikke få til at køre, når jeg bruger XP som styresystem - noget med en ASPI-fejl.

Er der nogen der kan hjælpe med, at få Audio Catalyst til at køre under XP eller - bedre - findes der et bedre program?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
22. maj 2002 - 20:09 #1
alt for mange point til et sådannet spm!
Avatar billede ducks Nybegynder
22. maj 2002 - 20:09 #2
Avatar billede krusnof Nybegynder
22. maj 2002 - 20:10 #3
skriv din email, så sender jeg dig ASPI filerne så AusioCatalyst virker i XP
Avatar billede dicktaid Nybegynder
22. maj 2002 - 20:10 #4
Det er 100 point værd for mig..
Avatar billede mr-bob Nybegynder
22. maj 2002 - 20:11 #5
fair nok!
Avatar billede krusnof Nybegynder
22. maj 2002 - 20:13 #6
hvis du vil have det, så skriv lige hurtigt, for jeg smutter nok snart!
Avatar billede krusnof Nybegynder
22. maj 2002 - 20:16 #7
men hvis du vil have et andet, så er dette nok det bedste bud: http://www.audioactive.com/
de reklamere i hvert fald med, at deres program nok er et af verdens bedste...
Avatar billede dicktaid Nybegynder
22. maj 2002 - 20:19 #8
Til krusnof:
Er det ikke muligt at jeg kan downloade filerne et sted? Jeg er ikke meget for, at skrive adressen til min e-mail - og så har jeg heller ikke fået installeret Outlook endnu!
Avatar billede dicktaid Nybegynder
22. maj 2002 - 20:19 #9
Krusnof:
Bruger du nogen af programmerne?
Avatar billede krusnof Nybegynder
22. maj 2002 - 20:22 #10
ja begge og audioactive er virkeligt godt, men synes det var lidt dyrt for den fulde version... www.designforlife.dk/aspi_xp.zip
her kan du dl filerne
Avatar billede macmuh Nybegynder
22. maj 2002 - 20:23 #11
Easy Cd Extractor 4.3.2.1 er et fint program.. Meget enkelt at bruge, både når går fra Wav - Mp3 og omvendt...
Avatar billede dicktaid Nybegynder
22. maj 2002 - 20:23 #12
Tusind tak for hjælpen..
Avatar billede krusnof Nybegynder
22. maj 2002 - 20:24 #13
np :-)
Avatar billede akilleuz Nybegynder
22. maj 2002 - 20:25 #14
du kan oxo prøve musicmatch! Det er kanont til administrering af musik! hent det på www.musicmatch.com
Avatar billede akilleuz Nybegynder
22. maj 2002 - 20:26 #15
ps. man kan også bruge det til at lave wav2mp3 og den anden vej! Du kan selv vælge kvalitet osv.

Håber du kan bruge det!