Avatar billede douzgrab Nybegynder
21. juli 2000 - 21:02 Der er 6 kommentarer og
7 løsninger

kommentar til nyt webdesign

kom med jeres kommentar til mit nye webdesign til www.slamsoft.dk, ...vores server er nede i øjeblikket, så se istedetfor designet på http://home.worldonline.dk/~mmmmmm/slamsoft/  -tak :)

/douzgrab
Avatar billede douzgrab Nybegynder
21. juli 2000 - 21:03 #1
oups, jeg har et mellem rum for meget efter linket, prøv istedet

http://home.worldonline.dk/~mmmmmm/slamsoft/

sorry, min fejl :o)
Avatar billede stone Forsker
21. juli 2000 - 21:32 #2
lidt rodet, kedelig.
men hurtig
2 tommefinger op ud af 10.

Avatar billede mpj Nybegynder
21. juli 2000 - 21:49 #3
Meget kedelig!
Avatar billede void Nybegynder
21. juli 2000 - 22:03 #4
udoverskueligt...
Avatar billede lee Nybegynder
21. juli 2000 - 22:59 #5
en farve ekstra ville pifte siden lidt op
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2000 - 23:48 #6
Jeg fik et dårligt indtryk før jeg overhoved gik ind på siden, det skyldtes nok de andres svar.

Siden er meget almindelig, og som de andre siger mangler der lidt farver, men siden er hurtig og hvis der kom lidt farver på ville dn være lidt mere indbydende.

Mht. indholdet, der skal nok stå noget på startsiden om hvad siden omhandler det er lidt svært at gætte, ellers har siden da nogen meget gode informationer blandt andet om hvordan man emailer til en mobil telefon osv.

Det første link i galleriet virker ikke på min, men jeg synes at det altid er en fed ting med et galleri så man kan se hvad personen har lavet før....

Nyheds sektionen er god, projekt sektionen behøver ikke at være der før at der er noget at vise frem og sådan er det med det hele hvis der ikke er noget at vise frem så lad være med at få det se ud som om at der er.
Staff siden er lidt mærkelig, burde der ikke stå noget om de forskellige personer og ikke bare at dette er deres alias og her er deres email osv.

Men jeg kan godt lide siden den har potentiale, og med lidt farver og vider bygning så kan den blive rigtig god...

Venlig hilsen
Spacemaninc.
Avatar billede dannyqul Nybegynder
22. juli 2000 - 03:26 #7
Ikke noget særligt der sker for lidt på siden ikke noget der fanger mine øjn.
for fø farver og grafik og ikke noget særligt flot design.
en god ting den er forholds vis hurtig.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2000 - 08:59 #8
Desigen: Lidt for meget firkantet, som virker som om de er placeret upræsis. Store og små firkanter mellem hinanden. Det ser ikke særlig godt ud.

Navigation er hurtigt, men der er jo heller ikke meget at se på endnu.

Indhold Det ser ud som om der er langt endnu, før der er noget egenlig indhold. Det eneste jeg har kunne se noget fornuft i er under  cellphones. Det virker blot fjollet at skrive det på engelsk, da det er informationer, som er relevante i Danmark.

Det kan få idéen med at lave Site på engelsk til at ligne et flop! Jeg syntes i lige skulle kikke engang på www.24x7x365.dk

Karakter: 6 @ 13
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2000 - 13:09 #9
kedeligt - firkant - forvirende - uoverskueligt m.m.

Det er bestemt ikke en side man får lyst til at forsætte sin surfen rundt på...

start helt forfra og glem dette - bare et godt råd

5@13
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2000 - 14:03 #10
douzgrab er det ikke lidt amatøragtigt, det kan i da godt lave bedre, må vi nu se ;o)
Avatar billede douzgrab Nybegynder
22. juli 2000 - 15:30 #11
well.... mange kommentarer... det ser ud til at jeg har ramt helt ved siden af med dette design, det må\'s der jo simpelthen gøres noget ved.

Tak for alt kritiken :)

\\douzgrab
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2000 - 16:09 #12
Venter spændt ;o)
Avatar billede douzgrab Nybegynder
23. juli 2000 - 17:19 #13
I for alle et point,  hehe og spacemaninc 10, da han skrev mest :) ...håber at det er ok :)

\\douzgrab .....work to do