Avatar billede zeion Nybegynder
15. maj 2002 - 12:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilket internet ???

Jeg står og skal flytte til kbh !

Så jeg skal finde det billigste internet der er...
Der er tdc oncabel fjernsyn.. men ikke billigt nok...
Vær sød at komme med nogle gode forslag...
Det skal værer hurtigt,frit og stabilt !! " ja men det er jo hele 3 ting på en gang, det gør da virkelig ik.. " og dog.... i et IT land skulle det da værer muligt !! ;)

Takker mange gange !
Også gerne tilbud lige nu med oprettelsen..

|Zeion|
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. maj 2002 - 12:35 #1
Tjae....hvis det skal være "always on" ER tdc kabel internet det billigeste du kan godt droppe at finde noget billigere ;)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. maj 2002 - 12:36 #2
Hvor meget vil du betale pr. måned?
Avatar billede zeion Nybegynder
15. maj 2002 - 12:53 #3
hmmm omkring 600 kr.
Avatar billede leif Seniormester
15. maj 2002 - 12:58 #4
Hvad har du af krav ???

Jeg vil da nok mene at TDC kabel er billigt.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. maj 2002 - 13:00 #5
Ææhhhm....ned til 149 pr. måned?
http://www.kabeltv.dk/?UniversID=76

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. maj 2002 - 13:01 #6
1024/256 kbit/s  549 kr. pr. md !
Avatar billede sekh Nybegynder
15. maj 2002 - 15:06 #7
2048/512 (eller hvor meget din linie nu kan klare) fra 150 kr om måneden, prisen stiger lidt afhængigt af hvor meget trafik du henter, dog til et max på 650 kr om måneden.
Dette er det tilbud som Telia er ved at rulle ud med pt, der går dog lige et lille stykke tid før produktet er helt klart til levering for forbrugerne så vidt jeg har hørt
Avatar billede klatten Nybegynder
15. maj 2002 - 15:18 #8
Undersøg om du kan få StofaNet! Det kører faktisk meget bedre end folk siger (altså dem der brokker sig over meget svingende hastigheder). Det kræver at du kommer i en antenneforening der tilbyder StofaNet.
5000MB trafik/mdr = 300,-kr
Hastighed ca 1024/386
Avatar billede sekh Nybegynder
19. maj 2002 - 12:48 #9
hastigheden på stofanet kan ikke fast bestemmes, det kommer meget an på forhold omkring dig med antal brugere, afstand til central osv.... men ja stofanet er også ok... der er bare lige det med at det kræver at man får stofa kabeltv også, og det er lidt begrænset hvor det udbydes henne.
Avatar billede jensanders Nybegynder
01. juni 2002 - 17:27 #10
oncable er det billigste ifølge denne prissammenligning:
http://www.ejdadm-ja.dk/ADSL_internet.htm