Avatar billede perhenriksen Nybegynder
10. maj 2002 - 23:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Simpelt Script - Need Help.

Hejsa

Jeg skal ha lavet en simpelt script der kan kopier en fil fra en www adr ned lokalt på min maskine. Dette skal bruges i forbindelse med antivirus opdatering. Man skal ikke blive promtet for evt. overskrivning af fil.

Jeg har intet forstand på at lave scripts, er der nogen der kan hjælpe ???

Altså et script der kopier www.xxxxxxx.dk/pav.sig ned lokalt på min HD

Mvh
Per Henriksen
Avatar billede rune_c Nybegynder
10. maj 2002 - 23:38 #1
skal det være et script; JavaScript, VBScript, PerlScript eller ligende? eller skal det være et rigtigt program?
Avatar billede perhenriksen Nybegynder
10. maj 2002 - 23:41 #2
Det er sådan set ligemeget, det skal bare være simpelt, ikke kræve de storre resourser og så jeg kan schdulere det til at køre dagligt.
Avatar billede sekh Nybegynder
11. maj 2002 - 01:05 #3
hvis du kører linux kan du bruge den wget kommando der er installeret på de fleste distributioner
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
11. maj 2002 - 01:07 #4
www.brideonline.dk/phpscripts.php - Der finder du easy oploader,
som bruges til det du mangler. Og det prompter ikke en dart
Avatar billede sekh Nybegynder
11. maj 2002 - 01:11 #5
hvis du er en af de stakler der hænger fast på en windoz maskine kan du hente wget til windows her: ftp://sunsite.dk/projects/wget/windows/
Det kræver godt nok lige at du har en c compiler så du kan compile sourcekoden. Ellers kan du nok finde en precompileret version af wget til windows ude på nettet
prøv at søge på WGET og WINDOWS på google.com f.eks :)
Avatar billede perhenriksen Nybegynder
14. maj 2002 - 15:51 #6
Sekh - Kaster lige nogle point i nakken på dig.... Det er lige hvad jeg søger :-)
Avatar billede sekh Nybegynder
15. maj 2002 - 00:49 #7
takker :D