Avatar billede capra Nybegynder
09. maj 2002 - 20:54 Der er 5 kommentarer

Af med ftp-forbindelse

Jeg har haft installeret en trail af et homesite-builder program. Da jeg ville af med det igen virkede uninstall ikke så jeg slettede hele molevitten. Nu er der bare det problem at programmet også installerede eller konfigurerede et ftp-ikon i "Denne Computer" når jeg klikker på det vises kun en tom "mappe" eller hvad det nu er. Jeg kan ikke slette det.

En som kan hjælpe med at fjerne den forbindelse?
Avatar billede lhdesign Nybegynder
09. maj 2002 - 21:08 #1
Gå i regedit via kør, søg så efter navnat på ikonet og slet så nøglen
Husk at cheke det der bliver fundet så du ikke sletter noget du bruger

mvh
LHDesign
Avatar billede capra Nybegynder
09. maj 2002 - 21:13 #2
jeg finder faktisk mange tråde med producentnavnet (allaire) i regdatabasen som ligger tilbage, kan jeg roligt slette dem alle?
Avatar billede capra Nybegynder
09. maj 2002 - 21:24 #3
det hjalp ikke, jeg har stadig en genvej under en kategori som xp vælger at kalde "andet". når jeg klikker på den åbnes bare et vindue i denne computer med billedet af en knap som baggrund, mystisk - eller hvad? Der står ftp&rds på ikonet som jeg ikke kan fjerne.
Avatar billede capra Nybegynder
09. maj 2002 - 22:09 #4
nå, nu lykkedes det halvvejs - nu er der ikke noget bestemt ikon, men kun en alm. mappe uden navn som ikke har nogen funktion når man klikker på den.

jeg har genstartet. øv! hvordan får jeg nu den væk?

hvor irriterende at det elendige program's afinstallering ikke virkede..
Avatar billede capra Nybegynder
09. maj 2002 - 22:31 #5
værk er det
utroligt ingen vidste hvordan det kunne gøres nemmere :(

næsten 1½ times arbejde for at fjerne en ftp-agtig ikon..  det er sidste gang jeg har installeret noget jeg ikke er helt klar over hvad er..

ihdesign - smid et svar, du hjalp mig på vej..