Avatar billede sorenmt84 Juniormester
09. maj 2002 - 11:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FTP problem med ADSL router

Jeg har en ZyXEL Prestige 314 ADSL router. Når jeg skal bruge FTP, f.eks. til at uploade en hjemmeside, kører det hele fint til en start, men så er det ligesom at forbindelsen "dør". Mit FTP program bliver stående på en fil, hvor den viser en status på 100% og der bliver den så bare stående!

Internet viker perfekt.

Jeg har prøvet at opdatere softwaren i den, men uden held!
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2002 - 11:27 #1
Gælder det uanset hvor du logger på? Har du prøvet flere forskellige ftp-servere?

Eller er det din egen ftp-server?
Avatar billede sorenmt84 Juniormester
09. maj 2002 - 11:32 #2
Jeg har prøvet med flere forskellige og det er samme resultat...

Hvis det er større filere (10 mb og derover) er det ikke nødendigvis ved 100% det går galt, men tidligere.
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
09. maj 2002 - 12:13 #3
Prøv med et andet FTP program. brug bla. Windows Commander's FTP program. Det virker kanon.

Mvh. DJM Secret
Avatar billede rd Nybegynder
09. maj 2002 - 21:24 #4
eller den sjove ftp i ms dos *lol*

Mvh. RD
Avatar billede sorenmt84 Juniormester
10. maj 2002 - 10:44 #5
Det er Windows Commander jeg bruger, men jeg kan da godt lige prøve et andet...
Avatar billede sekh Nybegynder
10. maj 2002 - 19:33 #6
må jeg foreslå flashfxp ? :) det er super :D