Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 12:32 Der er 33 kommentarer

Partner til ny side!

Jeg søger en seriøs partner til Internet projekt.

Jeg har har scriptet der skal bruges, dog mangler jeg en som har forstand på MYSQL - til at sætte scriptet op.

Det jeg kan bridrage med er selve opsætninge med grafik osv. da jeg mere eller mindre er ekspert til photoshop og lign programmer.

PS Ønsker kun respons fra folk som har interesse - tak!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. maj 2002 - 12:34 #1
Uhmm jeg er måske med på idene... skriv lige et par ting til min mail dalbjerg@leweb.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. maj 2002 - 12:35 #2
Ehhhhhhhhhhhhhhh

D du dkriver her svare til hvem vil være med til noget ???

Folk skal lige som vide hvad det her går ud på enten ved at lægger din mailadresse eller beskriver det her

Skal du handle med bannaner eller æbler
MC
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 12:38 #3
Kan ikke røbe for meget.

Men det skal køre som et betalingssystem, siden skal primært henvende sig til unge mellem 13-35 år.

jens@activedesign.dk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 12:39 #4
seriøs- hvad er der så i det for den du tager med som partner??

kunne være interesseret
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 12:42 #5
At han har nogle grundlæggende erfaringer gerne nogle referencer hvor han har brugt MYSQL og PHP.
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 12:42 #6
===>> Dalbjerg kan du referere til noget du har lavet?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 12:43 #7
nu tænkte jeg nærmere på et evt. udbytte el. lign.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. maj 2002 - 12:44 #8
Du kan skrive en mail til mig på ricky@romdata.dk
Før jeg kender projektets karaktere og løbetid kan jeg ikke tage stilling til det

MC
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 12:45 #9
Jeg sender jer et word dokument.. med flere detaljer.
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 12:57 #10
Jeg ønsker at se et par referencer før jeg sender dokumentet.
Avatar billede sthen Nybegynder
08. maj 2002 - 13:06 #11
Jeg håber sgu at du er mere seriøs med dette projekt end du er her på E.

Prøv lige at få lukket alle dine åbne spørgsmål.

Point ude 1.605 taler vel for sig selv.
Sjusk.
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 13:08 #12
Ja Ja.... måske er det forbi folk ikke har kunne komme med svarene.
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 13:11 #13
Desuden har en af mine venner misbrugt min konto :)
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 13:12 #14
==>> Sthen men er du interesseret?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. maj 2002 - 13:12 #15
Lige et interesse sp. Hvor gammel er du

MC
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 13:24 #16
Jeg er 19 år, har haft erfaring med webdesign i 5 år.
Avatar billede sthen Nybegynder
08. maj 2002 - 13:34 #17
>> toxic

"Ja Ja.... måske er det forbi folk ikke har kunne komme med svarene"

Så lukker man selv spørgsmålene - og nej tak, jeg arbejder generelt sammen med mere seriøse folk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 13:59 #18
er seriøs nok, men fik ikke et svar på mit spørgsmål, så der stoppede seriøsiteten
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 14:03 #19
What?
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 14:03 #20
Okay ==>>
Udbyttet vil være 50/50
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 14:04 #21
==>> Sthen - er du glad nu?
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 14:04 #22
Smutter lige skal til tandlægen...great.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 14:05 #23
og er der så en forventet indtjening, eller ligger det i det uvisse??
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 14:09 #24
Fra start er der ingen indtjening, men i fremtiden skulle det da gerne give en form for indtjening, det er målet.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 14:18 #25
prøv lige at sende det word dokument til ztyxx@ztyxx.tk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 14:21 #26
har ingen referencer, men har leget en del med php/mysql lokalt, og har sat lidt småting op for andre, men er seriøs nok (36 år, ikke for at nedgøre andre der er yngre)
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 14:25 #27
Jev vil sende den senere, så du får den fulde udgave
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 14:27 #28
Ja det lyder lovende ang. dit talent, Jeg er sikker på at vi kunne udgøre et godt team:)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 14:27 #29
oki, brug ztyxx@moesby.net istedet, den anden er sq for ustabil (nede igen)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 14:29 #30
talent og talent, det er vel så meget sagt, men kan da hitte mere eller mindre rundt i det, men lad mig nu liiige se på det først :-)
Avatar billede toxic Nybegynder
08. maj 2002 - 14:30 #31
Hihi, ja det måske så meget sagt,men så længe du har lidt erfaring kan det kun gå nogenlunde men vi må se. Jeg skal gå nu, vender tilbage.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. maj 2002 - 14:32 #32
oki, jeg er nok på senere iaften, skal hjem for at holde laaaang week-end nu ;-)
Avatar billede fangel Nybegynder
08. maj 2002 - 17:39 #33
Hey, jeg kunne da godt være intereseret... morten_fangel@desi-dev.dk tjek min side www.desi-dev.dk for nogle ref.

Morten Fangel aka Dea_PG