Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 20:46 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Problemer med rating i søgemaskiner

Hej alle.

Vores webside har problemer med at blive ratet i søgemaskinerene feks. google, ofir m.m. jeg går udfra at vores meta tags ( hedder det vist ) ikke er gode nok.
Findes der et sted på nettet, hvor vi kan teste siden og bagefter få hjælp til at skrive de korrekte ord, så søgemaskineren finder os.

venligst www.dkss.dk
Avatar billede erran Nybegynder
07. maj 2002 - 20:50 #1
http://www.metamaten.dk/ Lav dem her

Er jeres point ikke lidt vilde??!!

Husk inegn inflation
Avatar billede erran Nybegynder
07. maj 2002 - 20:51 #2
inegb= ingen
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 20:53 #3
Æhh jo måske, men vi har nu ikke så meget erfaring med det her, men jeg så at vi havde 2000 point i banken, så noget skal de vel bruges til.
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 20:54 #4
Men faktisk så er det lidt af et problem, for os at vi åbenbart ikke er gode nok til at blive ratet ordentligt, med mindre vi betaler for links, banner og meget andet.
Avatar billede erran Nybegynder
07. maj 2002 - 20:56 #5
skadedyr >> Ja, men normalt vil sådan et spørgsmål altså ikke give så meget. Det er selvfølgelig individult hvad man synes er meget, hvis man står og skal vide noget nu og her, kan jeg sgu også finde på at give 50 - eller mere hvis det er svært.

Fandt I noget på metamaten I kan bruge?
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 21:04 #6
Ja men den kendte jeg nu godt, sådan da, men det jeg godt kunne tænke mig var en webside, der tjekkede vores side og fortalte hvad der præcist er galt. Da vi igår lagde siden ind på en tilfældig søgemaskine, fortalte den at vores side absolut ikke var optimeret og vores såkaldte meta tags skulle optimeres.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:08 #7
Prøv at søge efter web mechanic, der er en eller anden online side der kan tjekke det.
Avatar billede cms Nybegynder
07. maj 2002 - 21:26 #8
Meta Tag GUide and Optimization Tips:
http://www.submitcorner.com/Guide/Meta/
Avatar billede erran Nybegynder
07. maj 2002 - 21:30 #9
Nu jeg har jer, så kan I måske svare mig på hvordan man bekæmper sorte havemyrer?
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 21:32 #10
Jeg har nu prøvet at kikke på din side el barto  www.webmechanic.com og http://www.submitplus.com/sitetest.htm jeg må sige at den side er hammer god og det er præcis det jeg søger.

mange tak for det, prøv i øvrigt lige at se hvad testen gav og æh jeg prøver selvfølgelig også cms svar.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:34 #11
hehe... den hed NET mechanic *G*

Den der Web mechanic var bare en masse popups....
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 21:35 #12
Okay erran den bad jeg nok selv om, sorte havemyrer hvor henne i hus eller have ?????????
Avatar billede erran Nybegynder
07. maj 2002 - 21:35 #13
Hus
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 21:36 #14
el barto nu er jeg ikke helt med, prøv at tjekke det ud jeg har skrevet, det virker da fint ?????
Avatar billede erran Nybegynder
07. maj 2002 - 21:36 #15
Ja, du må væge et andet nick og ikke oplyse web-site hvis du skal undgå disse små side-spørgsmål:-)
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 21:39 #16
til erran. i håndkøb findes et produkte der hedder rtu, fra Tanaco, det er lillebroderen til det produkt vi bruger, sprøjt paneler og hvor myrene ellers, færdes i løbet af et par dage, ser du ikke flere i indeværende sæson, foretag udvanding med Baytion omkring udvendig sokkel et par gange hver sæson.
Avatar billede erran Nybegynder
07. maj 2002 - 21:40 #17
skadedyr >> TAk for det. Held og lykke med dine metatags:-)
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 21:42 #18
til cms. jeg kan se at siden du henviser til er i familie med den anden jeg har beskrevet og tak for det, den virker fuldstændig lige så godt.
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 21:44 #19
Hold da kæft jeg fik vist lavet lort i pointgivningen, gjorde jeg ikke ??
Avatar billede skadedyr Nybegynder
07. maj 2002 - 21:44 #20
Hvordan får jeg lige placeret nogle point hos i andre to