Avatar billede ost Nybegynder
04. maj 2002 - 20:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DirectCD uninstall - NOT

Jeg har en pc med Win2000, hvor der er installeret Easy CD Creator 4.02 deluxe og DirectCD på. Det er noget møg. Direct cd laver alverdens bøvl, pludselig kan maskinen ikke starte op, da den ikke kan komme i kontakt med drevene, kort inde i selve opstarten til Win2k. Grunden til at der køres den gamle model Easy er fordi Spindoctor virker (bedst) i denne udgave.
Det var en fejl at DirectCD blev installeret, men hvordan slipper jeg af med lortet ? Når jeg afinstallerer, så kommer der en alarm med at en dll ikke kan kontaktes og så nix weiter.
Kan jeg afinstallere det, overhovedet, og kan Win2k starte op bagefter (det kan det normalt ikke) ?
Avatar billede darkside Nybegynder
04. maj 2002 - 20:02 #1
Kan du ikke slette det i fejlsikret tilstand?
Avatar billede ost Nybegynder
04. maj 2002 - 20:04 #2
Nope, ikke engang der kan jeg.
Når det er værst, kan jeg ikke engang starte op i fejlsikret eller vga.
Jeg er blevet rigtig glad for min gamle w98 bootdisk i dag :-)
Avatar billede darkside Nybegynder
04. maj 2002 - 20:10 #3
Hm hvad er det for en dll fil?

Evt installere Easy CD Creator oven i og prøve at uninstalle det igen.
Avatar billede ost Nybegynder
04. maj 2002 - 20:16 #4
Den skriver ikke hvilken DLL, bare at dll ikke kan kontaktes. Jeg har løst det med at installere igen, og så virker cd-drevene også igen, men jeg vil helt af med møget (det er ikke min egen pc, men en gammel onkels på 75). Easy 4.02 understøtter ikke lange filnavne så godt osv. (og så hader jeg alle programmer der starter op med en "brugervenlig" menu)
Avatar billede ost Nybegynder
20. august 2002 - 21:59 #5
slut prut