Avatar billede justincase Nybegynder
08. juli 2000 - 00:17 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

silvertag.com

Opfølger til http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=15088

Efter der havde været meget snak på mit arbejde, og folk havde reageret både hysterisk positive, og kvalmt negative (eller var det omvendt) blev det besluttet at vi skulle lave et regulært site også.

Så jeg står lidt med lorten nu:))
Jeg har forsvaret hvad der i bund og grund var et eksperiment, istedet for at se på det for hvad det var.
Mine undskyldninger.

Vore site er blevet helt forfratiseret (???) og konsollen som jeg sidst prøvede at få lidt kritik på er blevet en option på det nye site.

Er der nogen af jer der har lyst til at give jeres besyv med, ville det glæde mig.

:)

JustinCase
Avatar billede justincase Nybegynder
08. juli 2000 - 00:18 #1
Oh yeah,

For dem der holder af at klikke : http://www.silvertag.com
Avatar billede denboj Nybegynder
08. juli 2000 - 01:11 #2
? - Hvad er det egentlig du vil have - skal siden vurderes eller hvad`??????
Avatar billede dannyqul Nybegynder
08. juli 2000 - 01:46 #3
Det er en lidt underlig side. det er ikke noget særligt.
jeg kan ikke så godt lide det lille textarea der er på forsiden.
går man ind på nogle af de andre sider er menuen meget kedelig og fylder for meget.
siden trænger til noget liv.
det eneste jeg godt kan lide på siden er den lille dogmeweb det er ret sejt lavet.
siden mangeler helt sikkert noget liv.

D/-n!e|_
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2000 - 01:53 #4
Det ser meget mere prof. ud nu. Godt i har gemt det damig oplysningsskema lidt af vejen. Jeg mødte det først ved det sidste link jeg prøvede. Hvorfor være så nysgerrig. Hvis kunden vil i kontakt med jer, for at få lavet et stykke arbejde, så for i da kundens navn m.v.. Før har i da heller ikke behov for det. Jeg syntes det virker anmassende. Endvidere skiller den side sig jo fuldstændig ud fra det øvrige design . Jeg kommer til at tænke på de gamle computere tilbage i 70 serne.

Hvis det oplysningsskema skal være med, så må det kunne laves noget mere smart.

Ellers virker den øvrige del af Siten meget sobert og godt afstemt.

Karakter 9 @  13
Avatar billede sv Nybegynder
08. juli 2000 - 13:26 #5
Jeg synes at der ser ret prof ud. Men jeg vil give Dannyqul ret i at menuen bliver lidt anmasende, og tager lidt af fokuset fra resten. Den loader ret dejlig på min 56k
Karakter 10 @ 13
Avatar billede denboj Nybegynder
08. juli 2000 - 13:56 #6
Nå men jeg prøver i 1024 gange 768 - Jeg forstår ikke hvorfor menuerne henholdsvis på forsiden og i resten skal vende forskelligt. Efter min mening mister man orienteringen når det sker. Så siger du måske det gør de ikke. Det gør de måske heller ikke men det er den fornemmelse man får når det store billede går ned i højre hjørne. Den lille kasse på forsiden <silvertag.com> giver ikke rigtig nogen mening, når man ikke ved hvad det drejer sig om. Endvidere synes jeg faktisk også at tekststørelsen på siderne er for små.

I er et web-kommunikationsbureau der arbejder inden for strategi, kreativ udvikling og PR - Skriver i ihertilfælde - hvad betyder det ??? - Tit og ofte er det en bedre idé at tale i et sprog folk forstår end bare at sætte nogle flotte ord på.

Generelt er jeres navigations område alt for stor - Specielt fordi selve hyperlinksene er så små.

wise web - igen en masse flotte ord - indtil vi når ned til kasserne hvor man selv skal vurdere hvad man vil med sit website - Et lille genialt påfund vil jeg sige. Men jeg tror desværre heller ikke at denne del trækker nye kunder til - Den er alt for lang og jeg synes ikke at sidens funktionalitet/indhold lever op til de ting i skriver at i kan levere til andre.

Mød os - Jeg lagde lige mærke til hvor onde de billeder der er med egentlig er, man begynder så småt at tro på den præst i det amerikanske bibelbælte der siger at en moderne computer er i stand til at huse op til flere onde ånder.
hov her var også tre undersider - Her forstår jeg ikke hvorfor i blander engelske og danske udtryk så meget - Det må da kunne lade sig gøre at finde nogle udemærkede danske udtryk der dækker det i skriver - Og så ville det heller ikke være af vejen hvis der var en lille beskrivelse om de enkelte - hvad betyder f.eks. "branding" -

Presse meddelelse - Hov her fandt jeg ud af at i var et reklamebureau der har lavet silvertag - og at i faktisk har lavet en løsning for zürich oa.  kan jeg ikke forstå i ikke gør mere tydeligt. og hvad laver kontakt linket igrunde her når det allerede er ude på hovednavigationen ??

dogmeweb ?????? forstår ikke helt formålet.

7@13 Der er simpelthen for mange ting på siden jeg ikke forstår meningen med - Måske mener i at det er det sprog jeres målgruppe taler - jeg tror det dog næppe.
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. juli 2000 - 22:30 #7
"Elsk med dine kunder på nettet og knus dine modstandere"
Kan det ikke misforståes? Eller det er mske meningen?