Avatar billede hansen300 Nybegynder
01. maj 2002 - 16:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Autorun på dokument.. (Website)

Hvordan får man et dokument til at starte automatisk når man brænder et website ned på en Cd. Jeg bruger NERO.
Avatar billede ducks Nybegynder
01. maj 2002 - 16:24 #1
lav en autorun

[autorun]
start="navn.fil"
icon="icon.ico"

gem det som autorun.ini (laves i notepad)
Avatar billede ducks Nybegynder
01. maj 2002 - 16:25 #2
tjekkede det lige

[autorun]
open="navn.fil"
icon="icon.ico"

:)
Avatar billede hansen300 Nybegynder
01. maj 2002 - 16:29 #3
takker
Avatar billede hansen300 Nybegynder
01. maj 2002 - 16:36 #4
Det har jeg lige prøvet.. Når jeg brænder den ned lægger jeg den så ikke bare i samme mappe som filen? (Index.html)?? Hvad skal der stå istedet for icon.ico, eller er det bare det der skal stå?
Avatar billede ducks Nybegynder
01. maj 2002 - 16:38 #5
icon = navnet på et evt. ikon ico er somregel filnavnet for et ikon
du skal ligge den i roden på cd'en altså d:\ (højreklik open så skal den ligge der)
Avatar billede ducks Nybegynder
01. maj 2002 - 16:39 #6
hvis du ligger index.html i en anden mappe skal du skrive open="mappe/index.html"
Avatar billede hansen300 Nybegynder
01. maj 2002 - 16:41 #7
Kanon. Men den med logoet forstod jeg ikke. Hvad kan man det til? Og hvis man ikke vil bruge det skal man så bare skrive icon.ico???
Avatar billede hansen300 Nybegynder
01. maj 2002 - 16:42 #8
undksyld den med ikonet forstod jeg ikke
Avatar billede ducks Nybegynder
01. maj 2002 - 23:36 #9
hvis du ikke vil have noget ikon skal du bare skrive

[autorun]
open="navn.fil"