Avatar billede sa Nybegynder
06. juli 2000 - 02:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Admin: Hvor blev mine hårdt tjente point af??

Onsdag aften havde jeg 6500 point. Efter at http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20468 til 200 point var blevet accepteret havde jeg 6700, men efter at http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20279 til 400 point var blevet accepteret senere på aftenen havde jeg stadig kun 6705 point.

Jeg lagde mærke til, at spørgsmål 20279 ikke stod som besvaret i listen over spørgsmål jeg abonerer på efter jeg havde svaret og inden det var blevet accepteret.

Hvad er der blevet af mine 400 point, og er der nogen chance for, at jeg får dem at se igen? :-(
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. juli 2000 - 02:43 #1
Jeg synes at Eksperten.dk's point system fucker lidt up en gang i mellem ... jeg MENER at have mistet 30p, man da jeg ikke er 100% sikker gider jeg ikke beklage mig over det ...
Avatar billede speedy Nybegynder
06. juli 2000 - 08:50 #2
Jeg har lige prøvet det samme i dag. http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20219 blev accepteret, men mine point forblev som de var. :( Det var 100 point der var tale om her.

Men jeg tror ikke det hjælper at skrive til admin, da han aldrig svarer. ligegyldigt hvad der sker. Der er nemlig så mange der har skrevet til ham uden held.

Jeg håber da på at den nye eksperten (som er klar 1. maj 2000 :) bliver meget mere stabil! Det er helt vildt så ustabil den er nu. Jeg får også kun e-mails 1/3 af gangene jeg skulle have.

/SpEeDy
Avatar billede mpj Nybegynder
06. juli 2000 - 12:11 #3
Ja.. jeg får 1-3 mails OM DAGEN hvor jeg gerne skullle have 70!
Og jeg har også mistet omkring 100 point PLUS at jeg jeg har nogle point stående som "givet ud"
Avatar billede admin Novice
07. juli 2000 - 22:37 #4
Jeg ved der er nogle problemmer med denne version af eksperten, men jeg kan ikke lige gøre noget ved det pt., den nye version er iøjeblikket i beta og kan ses her : http://beta.eksperten.com der er ikke disse fejl i den nye, og hvis nogen finder en fejl vil den blive rettet med det samme.

Jeg skal se hvad jeg kan gøre for at spore en evt. fejl med jeres point, men jeg kan desværre ikke love noget.
Avatar billede sa Nybegynder
08. juli 2000 - 01:43 #5
Det ville jeg i hvert fald sætte meget stor pris på.. - Spg. drejede sig trods alt om et stykke arbejde, som jeg har lagt temmelig mange timer i.