Avatar billede jens Nybegynder
05. juli 2000 - 21:51 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Lige pludselig kører ASP ikke på min win2

Hej

Jeg har fået et mærkligt prob.

Efter at have været nød til at genstarte Win2 på den hårde måde vil den ikke finde min IIS/PWS ( kører win2 prof. )

Jeg har prøvet at afinstallere og så geninstallere, men det hjalp ikke.

Når jeg prøver at starte en ASP fil, i IE, så står den bare og leder, men der kommer ikke noget.

Nogen bud på hvad det kan være ?, og hvad man kan gører ved det.

- Jens
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
05. juli 2000 - 22:44 #1
Hejsa Jens,
Normalt foreslår jeg ikke dette, men du skulle måske prøve at geninstallere Win2000.

Kender en gut som, da han første gang installerede Win2000 heller ikke kunne finde IIS - dette blev løst ved en geninstallering!

Hvad er det iøvrigt for en Win2000? Version og sprog?

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede jens Nybegynder
05. juli 2000 - 23:09 #2
Hehe, ja, jeg tænkte også det samme, men jeg gider snart ikke at gøre det - you know, alle de progs. der skal ind osv.

Sprog: eng.
version: ehhh, ikke sikker

Andre der har været ude for dette ?
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
05. juli 2000 - 23:12 #3
Ok, forstår dig ganske udmærket - det er sjældent sjovt, selvom det til tider kan være rart!

Det var også den engelske udgave, version 2195 han havde problemer med!

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede jens Nybegynder
05. juli 2000 - 23:17 #4
2195, damm - det er den samme som min ( fandt lige nummeret )

Nå, jeg må vel igang med at lave backup og det hele. Det bliver en lang nat ;-)

- Jens
Avatar billede kapsel Nybegynder
06. juli 2000 - 17:03 #5
Hej

Jeg havde samme problem med min maskine.

Jeg tror det har noget med IIS at gøre, CPU'en ryger op på 99%, og harddisken leder og leder, og efter cirka 30 sek. kommer siden frem.

Jeg løste problemet med at formatere..

</kapsel>
Avatar billede grunken Nybegynder
06. juli 2000 - 18:44 #6
Hej Jens lige en kort, Bare Rolig, du er ikke den eneste der går rundt og har det problem, OG den enste måde er "GENINSTALLATION"

Og det er en ISS fejl, der ikke kan køre asp/php, men køre HTML uden det mindste prop.
Avatar billede jens Nybegynder
06. juli 2000 - 20:14 #7
så er jeg der igen med en frisk installation + en image af hele disken så det kan klares lidt hurtigere næste gang ;-)

så ved vi altså at win2 ikke er helt uden fejl..

tak for jeres kommentarer, pointne bliver fordelt lidt

Jens