Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 18:39 Der er 7 kommentarer

hvem kan lave sådan noget ?

prøv at se på jagtognatur.dk, hvem kan lave sådan en intro til mig..?
Avatar billede wanix Praktikant
29. april 2002 - 18:40 #1
Det er sq ik så svært, hvis man kan finde du af flash.
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. april 2002 - 18:41 #2
Det kan du selv, download en trial af flash og du er godt på vej
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. april 2002 - 18:55 #3
Efter du har downloadet kan du kigge på de tuts der ligger i programmet hvor der er gennemgang af animation med flash, og hvordan du ligger en flash fil ud på nettet.
Derefter er der nogle tutorials her http://www.designsbymark.com/flashtut/index.shtml
hvor du feks. kan finde en på hvordan du laver type teksten.
Så er du ved at være der :-)
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 18:55 #4
er der en som vil lave sådan en til mig... med logo rejsefeber.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. april 2002 - 19:01 #5
ahh mangler lige en  du mangler lige noget lyd her er så hvordan du ligger lyd på http://www.flashkit.com/tutorials/Audio/  Nu er den klar og kan ikke være nemmere.  Ja okay selvfølgelig det ville være lettere at få en til at lave det, men gør du det på min måde  lærer du også noget af det  meget federe syntes jeg personligt :-)
Avatar billede kipolaks Nybegynder
29. april 2002 - 19:08 #6
hent det program der hedder 'swish', det kan lave rigtig fede ting med tekst til hjemmesider
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. maj 2002 - 00:51 #7
har du fået lavet det ?