Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 15:27 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Was??

Jeg har hørt at vicks blue de hjælper mod dårlig ånde.. Men desværre har min computer et problem! Hver gang jeg skal rode i den går den ud.. :( Dette problem er jeg blevet meget træt af så jeg snupper bare en vicks blue/lakrids.. Men nu er der det problem :( Jeg har ikke flere penge men min computer genstarter HEELE TIDEN.. Det kan da ikke passe jeg skal sidde med gasmaske på før at jeg kan sidde foran den!
Kender i et billigt middel man kan gøre det med?!
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 15:28 #1
oookkaayy..
Lide flere detaljer ville være rart.
Hvilket OS system har du? Og hvilke komponenter er der i maskinen?
Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 15:32 #2
OS Nej jeg er alene
Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 15:33 #3
Jamen der er da et grafikkort og et d-drev og en processer og et bundkort og et Floppy-drev og et netkort og et kabinet!
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 15:40 #4
Okay
Vi tager det fra starten af.
Når jeg mener OS mener hvilket Windows du kører med - 98/2000/XP?
Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 15:42 #5
Vinduer?? Nåååå! Jeg har både Xp & 2000!
Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 15:42 #6
Alså på cd`er
Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 15:42 #7
Det var det du mente ikke?
Avatar billede cdc Novice
28. april 2002 - 15:45 #8
"vinduerne er lukket og jeg har kun to !" undskyld men kunne ikke dy mig :o)
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 15:45 #9
okay -  et skridt nærmere.
Hvilket Windows starter maskinen op med?
XP eller 2000?
Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 15:46 #10
der står compaq når jeg starter op
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 15:48 #11
Okay
Står der mere? Den går altså ikke ind og starter Windows op? Altså hvor den viser Windows logoet og går ind på startsiden?
Avatar billede freedom Nybegynder
28. april 2002 - 16:06 #12
er han spade eller tager han pis på os???
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 16:20 #13
No one knows...
Måske gør han - og så er jeg tændt på at køre den sorte humor ret langt ud.
Men ellers skal han have den hjælp han har brug for, men det er lidt svært på den her måde..
Avatar billede fuldstop Nybegynder
28. april 2002 - 16:33 #14
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. april 2002 - 16:33 #15
Kan du ikke bare droppe 10 liter cola til din fest og så købe nogle vicks blue for de penge.. Du skal vel ikke bruge computeren efter du har holdt fest?? Eller hva'?? Så er problemet jo væk der.. Altså det med at den lugter..

ref: http://www.eksperten.dk/spm/204065

Tror sku han tager pis på jer alle..
900 liter cola på ¼ m².. FLOT... Så er man ikke så klog.. Så tror jeg det er noget andet hjælp der skal til.. ;-)

/Nicklas B.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 16:42 #16
Jeps - lyder rimeligt.
Havde bare håbet på han ville udfordre med noget mere sort snak ;=)
Avatar billede freedom Nybegynder
28. april 2002 - 16:44 #17
var det ikke også ham med trådløst cd-rom drev??
FUCK HAM...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. april 2002 - 16:48 #18
Avatar billede fuldstop Nybegynder
28. april 2002 - 16:50 #19
*LOL* Fantasien fejler da ikke noget.
Avatar billede freedom Nybegynder
28. april 2002 - 16:51 #20
_
      | |
    _ _| |_
  | | | | |__
  | | | | |__|
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 17:17 #21
hmm
Måske alligevel lidt sjovt at have ham rendende rundt
Spreder lidt lys(omend sort) ind i et forum der generelt er præget af problemer
Avatar billede fuldstop Nybegynder
28. april 2002 - 17:20 #22
Vesperillo>> Kan sku kun være enig, i sådan en grå og kedelig hverdag er det sku rart med lidt fantasifulde indlæg.
Avatar billede klatten Nybegynder
28. april 2002 - 17:30 #23
kan ikke huske at have moret mig så meget på E før...

Vesperillo> helt ærligt, hvornår fandt du ud af, at det var sort snak?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. april 2002 - 17:31 #24
da jeg skrev det... ;-)
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 18:57 #25
Den der med vinduerne var lidt for åbenlys, desværre :)
Ellers gik det meget godt. Men så længe du ikke er sandet med sandspaden på Gåsetårnet, skal du nok fraggle lidt mere med de røde roser før du beslutter dig for Folkevognen. Den model er dog lidt mere avanceret, så ged lidt rundt med WWW, før du flakker ned på en Julemand, okay?
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2002 - 20:00 #26
tarlev >> Du skal for guds skyld skaffe dig en gasmaske og altid hve den på når du åbnere maskinen.

Det kan godt være du føler dig sund og rask, men derfor kan det alligevel være du er blevet smittet med en virus du blot ikke mærker noget til endnu.

Og hvis den visus kommer ind i din PC så er det ikke godt.

Så husk altid gasmasken. Og også når du har lavet hul i din firewall for at spille counterstrike. Så er der jo ekstra risiko for at din maskine bliver inficeret.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2002 - 20:54 #27
Du sagde din PC gik ned hele tiden, så måske det allerede ER gået galt og den har fået en virus.

Tag to Vics, og hvis det ikke er bedre imorgen kommer du nok til at sende maskinen på hospital.
send den til:
    PC-Doctor, Inc.
    2200 Powell Street, Suite 700
    Emeryville, CA 94608
    USA
deres webside ligger på http://www.pc-doctor.com/ og de er specialister i at kurere syge PC'ere.

Men det er ret dyrt i porto at sende en PC helt til USA så hvis du hellere vil have en billigere løsning kan du da sende din PC til mig.

Så skal jeg nok tage mig af den.

mvh JakobA
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2002 - 22:12 #28
Lader til sort snak spreder sig hurtigere end en makrovirus :)
Avatar billede klatten Nybegynder
01. maj 2002 - 08:58 #29
tarlev er blevet deaktiveret :(  slut med morskaben!