Avatar billede jachrist Nybegynder
26. april 2002 - 23:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Billeder i composer

Jeg har en masse billeder af mønter som jeg skal have ind på min side men de skal være små og hvis man klikker på den skal de blive store  HVORDAN ???
Avatar billede tblaster Nybegynder
26. april 2002 - 23:43 #1
Skal de blive store ment sådan at der åbner en ny side hvor billedet så er vist stort?
Avatar billede jachrist Nybegynder
26. april 2002 - 23:45 #2
nej helst så de bliver store på den samme side
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:47 #3
Du åbner billederne, f.eks. Mønt1.jpeg, ændrer størrelsen på dem, og kalder den Mønt1 thumb.jpeg, Så går du ind i din hjemmeside-program og lægger billedet ind, og linker til mønt1.jpeg

Thumb = Thumbnail :-)

Forstået? heh er lidt dårlig til at forklare mig
Avatar billede tblaster Nybegynder
26. april 2002 - 23:47 #4
Tag og lav det med frames, så du i den ene frame side har alle billederne i småt og hvis man så trykker på dem så åbner de sig i den anden frame ... på den måde ser det kun ud som om at det er billedet der åbnes! Det er den hurtigste måde at lave det på!

P.s. Frames kan du nemt lave via en guide i frontpage ... hvis du ikke er til frontpage eftersom det stinker så skriv ... så kan jeg da hjælpe dig med en frame page!
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:49 #5
Vil klart anbefale dig at bruge Dreamweaver 4.. Utroligt nemt for n00bs som os :D
Avatar billede tblaster Nybegynder
26. april 2002 - 23:53 #6
Dreamweaver 4 ... det er oz lige et prog. som newbiez lige smutter ud og køber ... for det er jo ikke lovligt at hente det fra nettet! Og programmet er ikke bare lige noget der koster 5 kr, men nesten 4000kr! :-D
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:54 #7
Så er det jo godt at man kan downloade en trial version ;-)
Avatar billede tblaster Nybegynder
26. april 2002 - 23:57 #8
Som man kan bruge i en mdr. og hvad så derefter ... ??!?!?!?!?
Avatar billede jachrist Nybegynder
26. april 2002 - 23:58 #9
er frontpage ikke også en temligt dyrt prg. ???
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:59 #10
Så har man lært så meget om hjemmesidelavning at man kan gå over til frontpage :)
Avatar billede tblaster Nybegynder
26. april 2002 - 23:59 #11
Nope ... det koster ca. 1500kr ... det er jo ikke nært så meget som 4000!
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:59 #12
Frontpage er da gratis? eller hva? ved sq ik har aldrig brugt det skod-program ;)
Avatar billede fnaz Nybegynder
27. april 2002 - 00:00 #13
nå ik ;-)
Avatar billede jachrist Nybegynder
27. april 2002 - 00:01 #14
jeg har forsøgt mig med faalsh men det kræver vist mere end en aften :-)
jeg bruger composer i øjeblikket
Avatar billede fnaz Nybegynder
27. april 2002 - 00:02 #15
Kom lige til at tænke på, er det imod eksperten.dk's regler at skrive noget om hvor man ka få warez hvis man husker at nævne er warez er ulovligt og at vedkommende ikke burde downloade det?

Ikke fordi jeg kender noget til det, men tænkte lige :)
Avatar billede jachrist Nybegynder
30. oktober 2008 - 12:55 #16
hbjhbjhb